Wesołych Świąt!
to jest gwiazdka
2014-12-09

Numer Klienta i hasło dostępu do bankowości elektronicznej powinny być znane tylko Tobie. Przed zalogowaniem się do serwisu internetowego iPKO upewnij się, czy połączenie, z którego korzystasz, jest szyfrowane (ikona kłódki w oknie przeglądarki).

1. Sprawdź czy adres strony w oknie przeglądarki wygląda następująco:

  • nowy serwis iPKO - https://www.ipko.pl/nowe/
  • dotychczasowy serwis iPKO - https://www.ipko.pl/
  • serwis mobilny  iPKO - https://m.ipko.pl/smart lub  https://m.ipko.pl/pda
  • serwis iPKONET - https://ipkonet.pl    

2, Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się ikona zamkniętej kłódki. W zależności od przeglądarki, ikona kłódki może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu. Pojawienie się tej kłódki sygnalizuje, że strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa i połączenie jest szyfrowane.

3. Sprawdź poprawność certyfikatu bezpieczeństwa.
Dane o certyfikacie, w tym potwierdzenie, że został on wystawiony dla używanej domeny uzyskasz po dwukrotnym kliknięciu w ikonę kłódki lub w przeglądarce wybierając w menu przeglądarki "Plik" -->"Właściwości".

Pamiętaj! Jeżeli wygląd strony logowania wzbudzi Twoje zaniepokojenie, ZANIM ZALOGUJESZ SIĘ, zadzwoń do konsultanta iPKO: 801 307 307*, 801 3PKOBP* (numer dla dzwoniących w kraju) lub + 48 81 535 60 60* (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).

*opłata zgodna z taryfą operatora

Więcej o zasadach bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej dla użytkowników iPKO

Więcej o zasadach bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej dla użytkowników iPKONET