2013-09-20

W związku z premierą systemu operacyjnego iOS 7, informujemy, że dalsze korzystanie z IKO na iPhonie, na którym dokonano aktualizacji systemu operacyjnego do tej wersji, wymagać będzie ponownej aktywacji aplikacji zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Jeśli korzystasz z IKO powiązanego z kontem osobistym:

1)      Wejdź w sekcję „IKO” na serwisie iPKO.

2)      Kliknij w przycisk „Zmień lub usuń” i potwierdź dezaktywację aplikacji IKO.

3)      Uruchom aplikację IKO na swoim iPhonie.

4)      Podaj swój numer telefonu oraz nadaj kod PIN.

5)      Wybierz przycisk "PKO BP".

6)      Aplikacja IKO wyświetli kod aktywacyjny – podaj go w swoim iPKO na komputerze.

7)      Poczekaj na telefon od konsultanta PKO Banku Polskiego, który zweryfikuje Twoją tożsamość.

8)      Możesz zacząć korzystać z IKO.

Alternatywnie po wybraniu przycisku "PKO BP" (krok 5.) możesz dokończyć aktywację w telefonie:

6)      Aplikacja IKO wyświetli kod aktywacyjny oraz przycisk "Aktywuj IKO w mobilnym iPKO" - kliknij w niego.

7)      Aplikacja przeniesie Cię do ekranu logowania w mobilnym serwisie iPKO.

8)      Zaloguj się w mobilnym serwisie iPKO, a następnie potwierdź dane.

9)      Poczekaj na telefon od konsultanta PKO Banku Polskiego, który zweryfikuje Twoją tożsamość.

10)   Możesz zacząć korzystać z IKO.

 

Jeśli korzystasz z portmonetki IKO:

1)      Uruchom aplikację IKO na swoim telefonie.

2)      Podaj swój numer telefonu oraz nadaj nowy kod PIN.

3)      Podaj swój dotychczas używany kod PIN.

4)      Możesz zacząć korzystać z IKO.