2011-10-25

PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty Max Pożyczki z Mini Ratą klienci korzystający z pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym nie ponoszą opłaty za jej udzielenie. Promocji towarzyszy kampania marketingowa produktu. W rolę "Mini Ratki" po raz kolejny wcielił się Szymon Majewski. Promocyjna oferta Max Pożyczki z Mini Ratą polega na obniżeniu do poziomu 0 proc. prowizji za udzielenie pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym, przygotowanym we współpracy ze STU Ergo Hestia SA. Ubezpieczenie zapewnia pożyczkobiorcy ochronę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych poprzez spłatę przez ubezpieczyciela rat pożyczki, ponadto przewiduje dodatkowe świadczenie wypłacane bezpośrednio pożyczkobiorcy. Klienci, których zainteresuje oferta pożyczki, mogą otrzymać również kartę kredytową z dodatkowym limitem oraz skorzystać z niższego od standardowego oprocentowania kredytu w karcie kredytowej, w ramach usługi spłaty ratalnej. Max Pożyczka z Mini Ratą to jeden z najlepiej rozpoznawalnych produktów PKO Banku Polskiego. Jej najważniejsze zalety to możliwość uzyskania pożyczki bez zabezpieczeń i poręczycieli, wysoka kwota pożyczki do 20 tys. zł oraz jeden z najdłuższych na rynku okresów kredytowania do 8 lat. Promocji towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego w roli „Mini Ratki”. - Pomysł spotu wyrasta z charakteru Mini Ratki. Dzięki niej bowiem zakupy „pójdą jak spłatka”. Poprzez naruszenie związku frazeologicznego i zabawę językową stworzyliśmy hasło: „Mini Ratka i zakupy pójdą jak z płatka”. Stąd płatki róż, które w spotach reklamowych opadają zmysłowo na kredytobiorców, symbolizując niezwykłą łatwość, z jaką spełniają się marzenia dzięki Mini Ratce” – mówi dyrektor departamentu marketingu Tomasz Marszałł. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Od połowy listopada br. do komunikacji zostanie włączona również specjalna, świąteczna wersja spotu. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2011 roku wyniósł 1,838 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2010" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł "Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010". Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych działających w Polsce - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2010" jej wartość została określona na 3,6 mld zł.