2015-02-09

Aplikacja mobilna IKO przetarła szlaki płatnościom w Polsce:  wykorzystywany do tej pory model płatności staje się standardem w skali całego kraju.

PKO Bank Polski we współpracy z 5. innymi bankami stworzył nowy standard płatności mobilnych w Polsce BLIK. Klienci będą mogli płacić telefonem w sklepach i w internecie, wypłacać gotówkę z bankomatów, a nawet rozliczać się między sobą – a to wszystko w ramach jednego systemu BLIK. Zmiana ta nie wpłynie znacząco na obecnych użytkowników aplikacji IKO.

Co zmienia się dla posiadaczy aplikacji IKO?

  • do płatności i wypłat z bankomatów aplikacja IKO poda Ci 6-cio cyfrowy  "kod BLIK" w miejsce "kodu IKO",
  • nazwa płatności internetowej „Płacę z IKO” zmieni się na „Płacę z BLIK”,
  • płatności i wypłaty z bankomatów zrealizujesz zarówno w miejscach oznaczonych symbolem IKO, jak i BLIK.

Tak duże przedsięwzięcie wymaga czasu, dlatego dla Twojej wygody do pełnego uruchomienia nowego standardu system płatności IKO będzie funkcjonował równolegle z systemem płatności BLIK.

Więcej o BLIK 

 

Więcej o aplikacji IKO