2015-09-21

Korzystając z nowego iPKO możesz w prosty sposób ustanowić cykliczne doładowanie telefonu swojego lub bliskiej Ci osoby. Ten sposób doładowania dostępny jest dla telefonów w sieci: Orange, NJU MOBILE, T-Mobile, heyah, Play, Simplus, MixPlus, Sami Swoi oraz 36i6.

Definiując cykliczne doładowanie:

  • wskazujesz datę rozpoczęcia i zakończenia trwania doładowania cyklicznego; przy czym dzień wykonania pierwszego z cyklicznych doładowań nie może być wcześniejszy niż data utworzenia cyklicznych doładowań; datą zakończenia może być dowolna data przyszła; możliwy jest również wybór opcji bezterminowych doładowań cyklicznych;
  • określasz terminy realizacji doładowań; możesz wskazać dowolną cykliczność z przedziału od 1 do 360 dni lub wybrać z rozwijanej listy wartości najczęściej wykorzystywane; dostępne wartości to „7 dni” „14 dni” „30 dni” „90 dni” „180 dni” „360 dni”;
  • decydujesz, czy chcesz otrzymywać f-rę po każdym doładowaniu; wystarczy wybrać opcje "Chcę otrzymać fakturę" i wypełnić dane odbiorcy faktury; jeśli nie wybierzesz tej opcji w tracie tworzenia lub modyfikacji doładowania cyklicznego f-rę zamówisz w serwisie iPKO w „Historii doładowań” –  w ciągu 7 dni od daty realizacji doładowania cyklicznego.

Pamiętaj! Utworzenie, modyfikacja i usunięcie doładowania cyklicznego oraz zlecenie wystawienia faktury wymaga zatwierdzenia kodem jednorazowym z aktywnego narzędzia autoryzacji.

Doładowanie cykliczne możesz w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć w nowym iPKO.

Więcej

Nie korzystasz jeszcze z nowego iPKO? Zalogujesz się do niego używając tych samych danych logowania co do dotychczasowej wersji iPKO: