2012-09-17

Pod hasłem „Miej na głowie mniej!” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty popularnej Mini Ratki klienci, korzystający z wariantu pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiązań kredytowych, nie zapłacą prowizji za jej udzielenie. Promocja potrwa do 15 października br., a towarzyszy jej kampania marketingowa produktu.

Nowa promocja zachęca klientów do przeniesienia swoich kredytów do PKO Banku Polskiego w zamian za jedną wygodną Mini Ratkę. Na warunkach promocyjnych można otrzymać pożyczkę:

  • bez prowizji
  • w wysokości nawet do 150 tys. zł
  • bez zabezpieczeń i poręczycieli do 30 000 zł
  • bez zaświadczeń o dochodach do 15 000 zł
  • bez zgody współmałżonka do 15 000 zł

Mini Ratka w jesiennej odsłonie dostępna jest również w wariancie standardowym. Promocyjna oferta polega na obniżeniu do poziomu 0 proc. prowizji za udzielenie pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym, przygotowanym we współpracy ze STU Ergo Hestia SA. Ubezpieczenie zapewnia pożyczkobiorcy ochronę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych poprzez spłatę przez ubezpieczyciela rat pożyczki, ponadto przewiduje dodatkowe świadczenie wypłacane pożyczkobiorcy w przypadku utraty pracy lub niezdolności do pracy.

- Celem naszych działań w czasie kampanii jest zaproszenie klientów kredytujących się w innych bankach do skorzystania z oferty PKO Banku Polskiego. Oferujemy korzyść w postaci obniżonej prowizji oraz atrakcyjnego oprocentowania. Liczymy, że te działania pozwolą nam na realizacje naszych aspiracji sprzedażowych przekraczających 1 mld złotych w każdym z kwartałów do końca roku – mówi Wojciech Werochowski, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych w PKO Banku Polskim.

Nowej ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii z Szymonem Majewskim. Tym razem wystąpi on w roli stylisty konsolidacyjnego porządkującego kredyty klientów. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3.

 ***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik „The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu „50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za „Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu „The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu „Rzeczpospolitej” - „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.