2012-11-14

PKO Bank Polski kontynuuje umacnianie swojej pozycji w Internecie. Wystartował Program Partnerski dla właścicieli serwisów internetowych umożliwiający bezpośrednią sprzedaż produktów PKO Banku Polskiego oraz Inteligo.

Program daje możliwość promowania przez partnerów, w zamian za wynagrodzenie, produktów finansowych Banku dostępnych w ramach oferty sprzedaży internetowej. Współpraca polega na umieszczaniu na stronach własnych serwisów internetowych, reklam przygotowanych przez Bank, które połączone są z systemem umożliwiającym sprzedaż produktów finansowych bezpośrednio w sieci internetowej.

„Program Partnerski to kolejny nowoczesny kanał sprzedaży internetowej. Na polskim rynku bankowym to nadal unikalne rozwiązanie, dołączyliśmy do grona dwóch banków, które posiadają podobny system. Cieszymy się na możliwość współpracy z klientami, w której zysk będzie obopólny” - mówi Michał Pierzgalski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Serwisów Internetowych w Pionie Bankowości Elektronicznej.

Obecnie w ofercie sprzedaży dla partnerów znajduje się pięć bankowych produktów. Są to prywatne konto Inteligo, rachunki PKO Konto za Zero i PKO Konto dla Młodych, kredyt gotówkowy Max Pożyczka Mini Ratka oraz kredyt mieszkaniowy Własny Kąt hipoteczny.

Dla partnerów programu przygotowano dedykowany serwis w postaci panelu partnera, który umożliwia wygodne zarządzanie prowadzoną przez siebie sprzedażą produktów bankowych.

Dołączenie do programu jest bezpłatne, a rejestracja w Programie Partnerskim jest prosta i intuicyjna. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny podając dane oraz adresy serwisów www, na których będzie prowadzona sprzedaż. Po rejestracji udostępniony zostaje panel partnerski zawierający materiały reklamowe Banku.

 ***

 PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 3. kwartały  2012 roku wyniósł 2,87 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik „The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu „50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za „Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu „The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu „Rzeczpospolitej” - „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.