2015-09-10

W niedzielę 13 września 2015 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”. Wszystkie karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działać bez zakłóceń.

Dodatkowo, od soboty 12 września 2015 r. od godz. 23:00 do niedzieli 13 września 2015 r. do godz. 06:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim oraz Portmonetki IKO, a w niedzielę 13 września 2015 r. od godz. 06:00 do 13:00 transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.


Przepraszamy za utrudnienia.