2014-09-03

W niedzielę 07.09.2104 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.

Nastąpi również przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron, kart debetowych wydanych do rachunków walutowych oraz kart przedpłaconych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki.

Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.

W czasie przerwy, transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.

Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.

 

Za utrudnienia przepraszamy.