2015-02-11

W niedzielę 15 lutego 2015 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”. Nastąpi również przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron, instrumentu pieniądza elektronicznego oraz kart przedpłaconych korporacyjnych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki.

Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.

W związku z planowanymi pracami, w czasie trwania przerwy Powiadomienia o wykonaniu operacji mogą przychodzić z opóźnieniem.

Przepraszamy za utrudnienia.