Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 23 września:
- od godz. 0:05 do godz. 3:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK)
- od godz. 0:00 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. W czasie przerwy, działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostanie ograniczone do realizacji wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, powinny działać bez zakłóceń.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy.