2016-07-21

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi:

  • Od godz. 23:00 w piątek 22 lipca, do godz. 6:00 w sobotę 23 lipca 2016 r. nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO w bankomatach i punktach handlowo-usługowych a także­­ realizacja płatności w sklepach internetowych „Płacę z IKO” oraz „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK.
  • W niedzielę 24 lipca 2016r. od godz. 02:00 do godz. 12:00:
    • nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych („Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO” oraz kartami płatniczymi PKO Banku Polskiego). W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych;
    • mogą się pojawiać utrudnienia w akceptacji kart kredytowych i obciążeniowych PKO Banku Polskiego oraz mobilnych płatności zbliżeniowych HCE.  Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń, z wyjątkiem płatności internetowych.

Za utrudnienia przepraszamy.