2017-10-24

Jeśli często płacisz w internecie kodem BLIK, możesz szybko i wygodnie potwierdzać swoje płatności w aplikacji IKO bez konieczności przepisywania kodu BLIK za każdym razem. Usługa Zakupy bez kodu BLIK jest bezpłatna i można ją aktywować dla:

  • sklepu internetowego niezależnie od urządzenia, na którym realizujesz płatność online. Przy pierwszej płatności w tym sklepie podajesz kod BLIK, a kolejne operacje potwierdzasz tylko w aplikacji IKO;
  • przeglądarki internetowej na konkretnym urządzeniu (tablecie, komputerze, telefonie). Przy pierwszej płatności wykonanej w tej przeglądarce podajesz kod BLIK, a kolejne operacje potwierdzasz tylko w aplikacji IKO.

Zakupy bez kodu BLIK można włączyć po wykonaniu płatności BLIK w danej przeglądarce / sklepie internetowym pod warunkiem, że masz najnowszą wersję aplikacji IKO (dotyczy telefonów z system Android i wkrótce dla iOS, usługa nie będzie dostępna dla aplikacji IKO na telefony z systemem Windows Phone) - dowiedz się, jak aktywować Zakupy bez kodu BLIK.

Jak wygląda proces płacenia w internecie, gdy masz aktywną usługę Zakupy bez kodu BLIK?

  1. Akceptujesz koszyk zakupowy w sklepie internetowym.
  2. Wybierasz formę płatności oznaczoną logo BLIK.
  3. Otrzymujesz powiadomienie w aplikacji IKO z informacją o nowej operacji, którą należy potwierdzić.
  4. Sklep internetowy zatwierdza Twoją płatność i wyświetla komunikat z potwierdzeniem transakcji.

Więcej o Zakupach bez kodu BLIK

Więcej o aplikacji IKO