2013-08-29

PKO Bank Polski wspólnie z McDonald`s przygotował promocję dla osób korzystających z płatności mobilnych IKO. McZestaw Powiększony i kanapkę Big Mac® można kupić za 20 zł, płacąc telefonem. Promocja potrwa do 17 listopada br.

Płatności mobilne IKO – innowacyjne rozwiązanie oferowane przez PKO Bank Polski – jest dostępne na rynku od niespełna pół roku. W tym czasie aplikację IKO aktywowało na swoich telefonach już prawie 50 tysięcy osób. Mogą one płacić telefonem w prawie 60 tysiącach terminali płatniczych w punktach handlowo-usługowych w całej Polsce, wypłacać gotówkę z prawie 3 tysięcy bankomatów PKO Banku Polskiego bez użycia karty płatniczej, dokonywać płatności w kilku tysiącach sklepów internetowych, a także przelewać pieniądze na numer telefonu oraz realizować czeki bez konieczności połączenia z Internetem.

Z promocji przygotowanej wspólnie przez PKO Bank Polski i McDonald`s można skorzystać w prawie 300 restauracjach McDonald’s w całej Polsce. Klienci PKO Banku Polskiego mogą kupić McZestaw Powiększony i kanapkę Big Mac® w promocyjnej cenie 20 zł, pod warunkiem dokonania płatności za pomocą aplikacji IKO. W każdym McZestawie do wyboru są: Big Mac®, McChicken®, McRoyal®, WieśMac®, Filet-O-Fish®, McWrap®, Kurczak McNuggets®, 6 szt., ChickenWings 5 szt., ChickenFillets 3 szt. Regulamin promocji jest dostępny na stronach internetowych PKO Banku Polskiego.

Liczba punktów, w których można zapłacić telefonem z IKO, nieustannie się powiększa. Oprócz sieci McDonald`s, telefonem można zapłacić między innymi w prawie 4 tysiącach restauracji w całej Polsce.

W sierpniu do sieci IKO dołączyło także 311 stacji Shell w całej Polsce. Ponadto telefonem z IKO można już zapłacić między innymi w części hipermarketów sieci Auchan (w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Bydgoszczy), kilkudziesięciu sklepach Piotr i Paweł (w Poznaniu, Gdańsku, Zielonej Górze, Kaliszu, Grudziądzu i Inowrocławiu) oraz w sieci hipermarketów Real.

Punkty handlowo-usługowe umożliwiające dokonywanie płatności IKO są obsługiwane przez spółkę eService, należącą do Grupy PKO Banku Polskiego. Najłatwiej znaleźć je w samej aplikacji w telefonie, korzystając z funkcji geolokalizacji, lub na stronie internetowej www.pkobp.pl/poi.

Aby dołączyć do użytkowników bankowości mobilnej nowej generacji, posiadacze konta w PKO Banku Polskim muszą jedynie zainstalować na swoim telefonie bezpłatną aplikację IKO i aktywować ją przy pomocy bankowości internetowej. Aplikację można pobrać ze sklepów Apple AppStore i Google Play, zaś posiadacze telefonów BlackBerry, Nokii z systemem Symbian, a także urządzeń umożliwiających instalację aplikacji w języku Java, mogą zamówić IKO w serwisie iPKO.