2011-03-17

Zwiększenie liczby klientów, wzrost bezpieczeństwa i nowoczesny wizerunek – to główne zalety instalacji terminala płatniczego w firmie. Zamawiając teraz takie urządzenie w PKO Banku Polskim przedsiębiorcy z sektora MSP mogą skorzystać z atrakcyjnej promocji cenowej. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się zainstalować w swojej firmie terminal POS mogą liczyć przede wszystkim na odstąpienie od pobierania opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego BIZNES PARTNER w ramach pakietu Debiut lub Rozwój przez okres 3 miesięcy oraz na zwolnienie opłaty za prowadzenie rachunku pomocniczego w PLN lub walutach wymienialnych przez okres 24 miesięcy. Dodatkowym atutem promocji jest niepobieranie przez PKO Bank Polski opłaty za wydanie i użytkowanie karty debetowej VISA BUSINESS ELECTRON przez pierwszy 12 - miesięczny okres ważności karty. – Zainstalowanie terminala płatniczego oznacza zarówno dla firmy, jak i jej klientów duże korzyści. Konsument nie musi trzymać przy sobie gotówki, dzięki czemu zyskuje większe poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo płacąc kartą ma pełniejszą kontrolę nad wydatkami. Natomiast zainstalowanie terminala pozwala przedsiębiorcy na zredukowanie kolejek i kosztu obsługi klientów przy jednoczesnym doprowadzeniu do wzrostu ich łącznych wydatków. Niebagatelną korzyścią jest również nowoczesny wizerunek – mówi Tomasz Zyśko, Dyrektor Zarządzający kierujący Pionem Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim. Obecna promocja związana z terminalami płatniczymi jest realizowana w ramach programu „Kartą Visa zapłacisz wszędzie”. Jego celem jest rozwój rynku akceptacji kart płatniczych w Polsce. Ma on doprowadzić do podwojenia sieci akceptacji kart, aby w 2015 r. liczyła ona ok. 400 tys. placówek. Rozwiązania Programu kładą nacisk przede wszystkim na rozpoczęcie przyjmowania kart przez małe i średnie placówki w nowych lokalizacjach i promocję nowoczesnych technologii i usług w lokalizacjach o niskim potencjale. Terminale POS oferowane w ramach promocji są dostarczane i obsługiwane przez należącą do Grupy PKO Banku Polskiego spółkę eService. Akceptują one wszystkie rodzaje kart, w tym nowe karty zbliżeniowe wydawane przez Bank, dzięki którym regulowanie należności za drobne wydatki trwa krócej niż sekundę. Terminale umożliwiają również skorzystanie z nowoczesnej usługi Visa Cash Back pozwalającej klientom na wypłacenie do 200 zł w gotówce przy okazji płacenia kartą za zakupy i usługi.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. Za rok 2010 roku osiągnął zysk netto w wysokości 3,3 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest wielokrotnie nagradzany w wielu prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na miliard dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.