2013-10-21

Powiadomienia sms o każdej dokonanej operacji, terminie spłaty zadłużenia, braku spłaty czy terminie naliczenia opłaty za kartę, możliwość zarządzania kartą przez iPKO i serwis telefoniczny to nowości, jakie zyskują klienci PKO Banku Polskiego decydujący się na Przejrzystą kartę kredytową.

Badania klientów potwierdziły, że najczęściej pojawiająca się potrzeba w zakresie karty kredytowej to prosty produkt, o jasnych, przejrzystych zasadach, który pozwoli na kontrolę nad wydatkami. Karta Przejrzysta to produkt oparty o proste zasady funkcjonowania oraz rozbudowaną komunikację z klientem poprzez serwis SMS oraz możliwości zarządzania produktem w ramach iPKO – mówi Ewa Grabarczyk, Dyrektor Departamentu Kart Kredytowych.

Do bogatej oferty kart płatniczych PKO Banku Polskiego 21 października dołączyła nowa – Przejrzysta karta kredytowa PKO Visa. Wyróżnia się ona niestandardowym wizerunkiem – plastik w całości jest transparentny, wykonany w specjalnej technologii, z widocznymi elementami wewnątrz karty: chipem i anteną payWave. Nowy produkt zastąpi dwie karty błękitne (PKO Visa Electron, PKO Mastercard Electronic), które zostaną wycofane z oferty, natomiast klienci je posiadający będą z nich korzystali na dotychczasowych warunkach.

Oprócz dotychczas dostępnych funkcjonalności dla kart błękitnych, jak możliwość dokonywania transakcji bezstykowych i w Internecie, a także zarządzania kartą poprzez serwis bankowości elektronicznej iPKO i serwis telefoniczny, do nowej karty jest dołączony pakiet bezpłatnych SMS, dzięki którym klient będzie na bieżąco informowany m.in. o wysłaniu karty, jej unieważnieniu, dokonanej transakcji i pozostałych środkach do wykorzystania, terminie spłaty zadłużenia, braku spłaty czy terminie naliczenia opłaty za kartę.

Pozostałe parametry karty są takie, jak w przypadku innych będących w ofercie Banku:

  • możliwość zwolnienia z opłaty rocznej pod warunkiem dokonania odpowiednich obrotów kartą (w przypadku Przejrzystej karty kredytowej jest to średniomiesięczny obrót w wysokości 400 zł),
  • okres bezodsetkowy do 55 dni dla operacji bezgotówkowych i przelewów,
  • możliwość skorzystania z usługi – spłata ratalna,
  • elastyczna spłata zadłużenia (wystarczy 4%, min. 50 zł),
  • możliwość skorzystania z dyspozycji „Autospłaty” - minimalnej kwoty zadłużenia z rachunku prowadzonego w PKO Banku Polskim.

W portfelach klientów PKO Banku Polskiego jest obecnie 840 tys. kart kredytowych. W ofercie są m.in. karty skierowane do klienta podstawowego, jak również bankowości osobistej i najbardziej prestiżowe – bankowości prywatnej.