2013-02-04

W Internecie pojawiły się fałszywe e-maile z prośbą o weryfikację tożsamości i podanie poufnych danych. Nadawca wiadomości informuje o zablokowaniu konta z powodu niepoprawnie użytych haseł i serii logowań z zagranicy. Wysyłający fałszywego maila umożliwia odblokowanie konta poprzez kliknięcie w podany link, po weryfikacji tożsamości.

Informujemy, że PKO Bank Polski nie jest autorem tych wiadomości, zostały one wysyłane przez osoby podszywające się pod Bank. Przypominamy o zachowaniu ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili, w których znajduje się prośba o podanie poufnych danych.

Podkreślamy, że Bank nigdy nie prosi o przekazywanie jakichkolwiek danych drogą mailową. Prosimy nie odpowiadać na tego typu maile, nie korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, jak również danych dotyczących karty płatniczej - PINu, kodu CVV.

Jeżeli skorzystałeś z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podałeś jakiekolwiek dane na stronie internetowej przypominającej serwis iPKO, prosimy - skontaktuj się telefonicznie z konsultantem pod jednym z numerów: 801 307 307, 801 3PKOBP (numer dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).

Przestrzegaj również podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z konta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ