2016-04-20
  • Bank zwyciężył w kategorii kredyt hipoteczny
  • Kredyt Własny Kąt Hipoteczny PKO Banku Polskiego już po raz piąty tryumfował w rankingu
  • Co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez PKO Bank Polski

W siódmej edycji rankingu Złoty Bankier, PKO Bank Polski zdobył statuetkę w kategorii kredyt hipoteczny za kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny.

Zgodnie z nową formułą konkursu produkt trzykrotnie poddano analizie, badając jego przydatność i atrakcyjność dla trzech różnych grup klientów. Ocena przebiegała dwuetapowo. W pierwszej kolejności zbadano jego parametry cenowe oraz funkcjonalność z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów z Bankiera.pl, „Pulsu Biznesu” i PRNews.pl przyznał PKO Bankowi Polskiemu pierwsze miejsce w kategorii kredyt hipoteczny. Kapituła przyjęła, że zwycięska oferta finansowania nieruchomości powinna charakteryzować się nie tylko atrakcyjnymi kosztami ale też dostępnością. Kredyt Własny Kąt Hipoteczny doceniono za dostęp do finansowania także w przypadku niskiego wkładu własnego, a także za warunki wcześniejszej spłaty oraz promocyjne obniżenie marży w pierwszym roku trwania umowy.

Podczas gali, która odbyła się 19 kwietnia br. w Warszawie statuetkę „Złotego Bankiera 2015” za najlepszy kredyt hipoteczny odebrał Szymon Wałach, dyrektor zarządzający kierujący pionem klienta detalicznego. To już dziewiąta statuetka Złotego Bankiera przyznana PKO Bankowi Polskiemu i piąta, jaką zdobył za kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny. W ubiegłym roku kapituła konkursu nagrodziła Program Budowania Kapitału oraz Pożyczkę MSP.

Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od siedmiu lat wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu są: Bankier.pl i „Puls Biznesu”. W tym roku konkurs rozgrywał się według nowych zasad. Eksperci prowadzili badania jakościowe, testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych oraz produkty, usługi i innowacje oferowane przez polskie banki. Osobną część konkursu stanowiło głosowanie internautów, w którym udział wzięło ponad 37 tys. osób.