2017-11-02

Zmiana ekranu strony do logowania do iPKO biznes

17.11.2017 r.  zmieni się wygląd strony logowania do iPKO biznes i jednocześnie proces logowania zostanie podzielony na dwa etapy. Po zalogowaniu użytkownik trafi do obecnej wersji serwisu iPKO biznes - nie zmieni się szata graficzna, ani dotychczasowe funkcje serwisu. Bez zmian pozostaje też adres strony logowania do iPKO biznes. Samo przejście na nowy ekran strony do logowania do iPKO biznes nie będzie wymagało podania kodu autoryzacyjnego ani hasła z tokena.

Szczegóły dotyczącej logowania dostępne są TUTAJ

Nowa wersja iPKO biznes
Udostępniamy już nową wersję serwisu transakcyjnego. Do najważniejszych zmian należy:

  • nowy wygląd strony logowania, w tym wprowadzenie obrazka bezpieczeństwa w procesie logowania oraz autoryzacji transakcji,
  • personalizacja, czyli możliwość dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika,
  • mobilna wersja serwisu - bezpłatna aplikacja z wbudowanym tokenem.

Pierwsze logowanie
Podczas pierwszego logowania do nowej wersji iPKO biznes po zmianie użytkownicy zostaną poproszeni o wybór obrazka bezpieczeństwa. Udostępnienie nowego iPKO biznes nie wpływa na dotychczasowe warunki współpracy. Nie zmienia się adres strony logowania. Szczegółowy opis procesu logowania  jest dostępny u Państwa Doradcy.

Bezpieczeństwo
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z linkiem do logowania do nowego serwisu internetowego. Prosimy nie odpowiadać na takie wiadomości, nie korzystać z linków przesłanych w korespondencji i nie podawać kodów autoryzacyjnych na obcych stronach internetowych.

Kontakty
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z działaniem serwisu do Państwa dyspozycji jest Sekcja Wsparcia Bankowości Elektronicznej (+48 61 855 94 94 lub 801 36 36 36 opcja 3 - opłata zgodna z taryfa operatora). Wsparcie techniczne jest dostępne od pon.-pt. godz. 8:00-18:00; e-mail: ipkobiznes@pkobp.pl.

 

Infolinia dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw dostępna jest pod numerem 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora).