Aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników nowego iPKO biznes.

Jak pobrać i aktywować iPKO biznes?

Warunki techniczne wymagane do korzystania z aplikacji mobilnej iPKO biznes

Zasady bezpieczeństwa dla użytkowników urządzeń mobilnych

Podpisuj i wysyłaj transakcje

Dzięki aplikacji mobilnej iPKO biznes można mieć pełną kontrolę nad finansami firmy.

Aplikacja umożliwia autoryzację i wysłanie jednej albo kilku operacji za pomocą jednego podpisu.

Zobacz jak działa aplikacja mobilna iPKO biznes

Sprawdzaj stan rachunku i transakcje

Aplikacja mobilna zapewnia szybki dostęp do:

  • środków dostępnych i salda księgowego
  • transakcji do podpisania i wysłania
  • transakcji oczekujących na realizację i odrzuconych
  • historii rachunku

Dodatkowo, aplikacja pozwala na łatwe wyszukanie rachunku i transakcji, np. po nazwie kontrahenta czy tytule transakcji.

Korzystaj z wbudowanego tokena

Wbudowany token mobilny zapewnia łatwą autoryzację transakcji realizowanych w aplikacji mobilnej – wystarczy podać PIN do tokena i transakcja zostanie zautoryzowana.

Token mobilny może być również używany jako narządzie autoryzacyjne w serwisie internetowym iPKO biznes, zarówno do logowania, jak i autoryzacji dyspozycji finansowych oraz transakcji niefinansowych.

Kontakt

Jeśli masz pytania bądź wątpliwości, skontaktuj się z naszą Infolinią.

Infolinia Korporacje i Samorządy: (+48) 61 855 94 94 lub 801 36 36 36*

*numer dla dzwoniących w kraju

Opłata zgodna z taryfą operatora.
Serwis telefoniczny jest czynny w dni robocze pon.-pt. godz. 8:00-18:00
e-mail: ipkobiznes@pkobp.pl

Infolinia Małe i Średnie Przedsiębiorstwa: 800 302 302

(brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora)