Dobre praktyki

Jak bezpiecznie się logować do iPKO biznes?

Jak bezpiecznie potwierdzać operacje w iPKO biznes?

FAQ

Jakie sytuacje zgłaszać do banku?

Jakie stosować ustawienia przeglądarki?

Jeśli podczas korzystania z bankowości elektronicznej spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie, jak najszybciej zgłoś zaistniałą sytuację pracownikowi dowolnego oddziału banku lub skontaktuj się z naszą infolinią:

 

Korporacje i samorządy

801 36 36 36
+48 61 855 94 94
(opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora)

Firmy i przedsiębiorstwa

800 302 302
+48 81 535 66 60
(opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora)

Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i telefonicznej Związku Banków Polskich