Powiadomienia

  • Ustaw, bądź na bieżąco i reaguj - powiadomienie otrzymasz w aplikacji IKO, SMS-em lub e-mailem
  • Dostaniesz informacje o zdarzeniach na Twoim koncie, m.in. o uznaniach, obciążeniach czy potwierdzeniach transakcji kartą

Jak ustawić powiadomienia w aplikacji IKO?

1
Rozwiń swój profil → wejdź w Ustawienia → Dane i personalizacja → Powiadomienia w aplikacji
2
Włącz powiadomienia
3
Wybierz produkty (konta, karty), do których chcesz otrzymywać wiadomości

Jak ustawić powiadomienia e-mail lub SMS?

1
W serwisie iPKO przejdź do Ustawienia → Twoje dane → Korespondencja i powiadomienia
2
W Powiadomieniach dodatkowych wybierz ikonę trzech kropek, a następnie Zarządzaj
3
Wybierz powiadomienia SMS lub e-mail i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie

Porównaj powiadomienia

Tabela porównaj wersję Porównaj powiadomienia
 

Powiadomienie w aplikacji IKO

SMS

e-mail

Ile zapłacisz?

Ile zapłacisz?

0 zł

Ile zapłacisz?

0 zł dla PKO Konta bez Granic, Konta Aurum, Konta Platinium II,

10 zł/mies. za pakiet 40 SMS-ów dla pozostałych kont, 0,50 zł za każdy kolejny SMS lub SMS bez pakietu

Niektóre SMS otrzymasz bezpłatnie – sprawdź w tabeli poniżej

Ile zapłacisz?

0 zł

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

od razu po zdarzeniu

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

od razu po zdarzeniu lub od 8:00 do 22:00

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

od razu po zdarzeniu

Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia?

Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia?

tak

Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia?

tak

Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia?

tak

Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości?

Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości?

-

Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości?

tak

Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości?

tak

 

Rodzaje zdarzeń

  •  

    SMS

    e-mail

    aplikacja IKO

    Zmiana salda na ujemne
    (debet na koncie lub limit odnawialny)

    tak

    tak

    tak

    Uznanie konta

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak

    Obciążenie konta

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak

    Płatność kartą lub BLIKIEM

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak

    -

    Przypomnienie o transakcji z datą przyszłą

    tak

    tak

    -

    Przypomnienie o zakończeniu zlecenia stałego

    tak

    tak

    -

    Blokada kwoty

    tak

    tak

    tak

    Zdjęcie blokady kwoty

    tak

    tak

    tak

    Niezrealizowana transakcja

    tak

    tak

    -
  •  

    SMS

    e-mail

    aplikacja IKO

    Płatność kartą

    tak (powyżej wskazanej kwoty)

    tak

    tak

    Zastrzeżenie karty

    tak

    tak

    -

    Rozłożenie zadłużenia na raty

    tak

    tak

    -

    Zmiana PIN-u

    tak

    tak

    -

  •  

    SMS

    e-mail

    aplikacja IKO

    Brak spłaty raty

    tak

    tak

    tak

    Spłata raty

    tak

    tak

    tak

    Zbliżający się termin spłaty kredytu

    tak

    tak

    tak

  •  

    SMS

    e-mail

    aplikacja IKO

    Założenie, zerwanie, wygaśnięcie lub zbliżające się wygaśnięcie lokaty

    tak

    tak

    -

  •  

    SMS

    e-mail

    aplikacja IKO

    Zablokowanie, zawieszenie lub odblokowanie konta

    tak

    tak

    -

    Logowanie do serwisu iPKO lub na infolinię

    tak

    tak

    -

    Zmiana danych osobowych

    tak

    tak

    -

    Zmiana hasła lub poziomu dostępu do konta

     tak

    tak

    -

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.