Zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji.

Jeśli to nie pomoże:

  • usuń aplikację z danych po zalogowaniu w serwisie internetowym iPKO (Moje produkty -> zakładka Aplikacja IKO -> kliknięcie w kafel z aplikacją -> zakładka Dane i ustawienia -> sekcja Ustawienia aplikacji -> Usuń),
  • usuń aplikację z telefonu,
  • pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji IKO,
  • ponownie dokonaj rejestracji.

Podana kolejność wykonywania działań jest ważna, aby aplikacja działała prawidłowo.

Jeżeli sytuacja się powtórzy, zarejestruj zgłoszenie w serwisie internetowym iPKO: Wiadomości (ikona koperty obok imienia i nazwiska) -> Nowa pytanie/zgłoszenie -> Reklamacja.
W wiadomości podaj:

  • numer telefonu,
  • model telefonu,
  • wersję systemu operacyjnego,
  • wersję aplikacji IKO,
  • godzinę wystąpienia utrudnień,
  • treść komunikatu błędu.
Drukuj