iPKO odblokowanie
 

1. Na stronie iPKO.pl wpisz numer Klienta lub login i wciśnij „Zaloguj”, aby przejść do ekranu, na którym należy wybrać opcję „odzyskaj hasło”. 
Numer Klienta jest podany na pierwszej stronie umowy otwarcia konta osobistego w Banku. Jesli odnalezienie numeru Klienta nie jest możliwe, zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego. 

 

2. Wpisz ponownie numer Klienta lub login oraz numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem i  wciśnij „Wyślij”.

3. W ciągu dwóch godzin na podany numer zadzwoni nasz konsultant, potwierdzi Twoje dane i zresetuje dotychczasowe hasło.
Konsultanci oddzwaniają w dni robocze w godzinach 07:00-22:00, w soboty 09:00-21:00, w niedziele i święta 10:00-20:00).
 4. Na stronie iPKO.pl wpisz ponownie swój numer Klienta lub login i wciśnij „Zaloguj”. W ciągu kilku sekund Bank wyśle Ci SMS-a z nowym hasłem do serwisu internetowego. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
Drukuj