Jeżeli zgubiłeś lub nie otrzymałeś swojej karty płatniczej (debetowej, kredytowej, przedpłaconej, obciążeniowej) to niezwłocznie ją zastrzeż i zamów nową: 

  • w aplikacji IKO -> "Karty" -> "szczegóły karty" -> na rozwijalnej liście: "Zastrzeż kartę",
  • na kartolinii Banku - nas konsultanci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę pod numerami telefonów: 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie Polski) oraz 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora),
  • w serwisie internetowym iPKO -> "Karty" -> kafelek z kartą -> "Na skróty" -> "Unieważnij" (pole "Nowa karta" -> "Tak"),
  • w dowolnym oddziale Banku - wykaz oddziałów PKO Banku Polskiego odnajdziesz tutaj: www.pkobp.pl/poi/.

Zablokowanie karty jest nieodwracalne.

Drukuj