Numer telefonu zmienisz:
- w serwisie iPKO: Moje sprawy -> Ustawienia -> Dane osobowe -> zmień dane/zmień adres (zmiany zostaną zapisane po telefonicznym potwierdzeniu przez naszego pracownika),
- po zalogowaniu w serwisie telefonicznym,
- w oddziale naszego banku,
- w formie pisemnej, na adres korespondencyjny dowolnego oddziału. W piśmie podaj imię, nazwisko, numer PESEL oraz aktualne dane kontaktowe.
Aktualnie zmiana numeru telefonu jest możliwa korespondencyjnie, jeśli podpis zostanie potwierdzony przez:
- notariusza polskiego, albo
- polskie przedstawicielstwo dyplomatyczne lub urząd konsularny, albo
- upoważnionego pracownika PKO Banku Polskiego, albo
- notariusza zagranicznego, a dokument opatrzony klauzulą apostille.
Poświadczenie notariusza zagranicznego oraz klauzula apostille powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego w Polsce.