2013-06-05
Doskonała Strategia Employer Branding

PKO Bank Polski otrzymał pierwsze miejsce za kampanię wizerunkowo – rekrutacyjną „Jeden Bank. Wiele Pasji” w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2013, zorganizowanym przez HRM Institute oraz Markline.

Nagroda w kategorii Doskonała Strategia Employer Branding jest przyznawana instytucjom, które z sukcesem opracowały i wdrożyły taką strategię w swojej organizacji. Dobrze zdefiniowana i wdrożona ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów.

Celem kampanii było budowanie wizerunku PKO Banku Polskiego jako nowoczesnej instytucji finansowej otwartej na młodych i utalentowanych ludzi. Akcję „Jeden Bank. Wiele Pasji” rozpoczął 21 marca - zorganizowany po raz pierwszy w Centrali - Dzień Otwarty.

Siedzibę Banku odwiedziło 50 studentów uczelni z Warszawy, Katowic, Krakowa, Gdańska, Poznania i Wrocławia. W trakcie spotkania, studenci mieli okazję poznać możliwości kariery w strukturach PKO. Zaprezentowano Bank przez pryzmat wdrażanych innowacyjnych rozwiązań oraz bezpośrednich rozmów z pracownikami, rozwijającymi karierę w PKO i posiadającymi ciekawe pasje pozazawodowe. W ramach kampanii przedstawiciele Banku odwiedzili także najlepsze uczelnie ekonomiczne w kraju. Na Uniwersytetach Ekonomicznych w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz UMCS w Lublinie, a także w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej prowadzili prezentacje dotyczące Banku i jego oferty, połączone z wykładami merytorycznymi ekspertów. Na stoiskach rekrutacyjnych na studentów czekali pracownicy, którzy odpowiadali na pytania i przekazywali informacje na temat aktualnych ofert praktyk i staży w PKO Banku Polskim.