2021-03-25

PKO Bank Polski otrzymał cztery statuetki w 6. edycji rankingu Instytucja Roku. Nagrodzony został za bankowość internetową, zdalne otwieranie konta, działania podejmowane w walce ze społeczno-gospodarczymi skutkami pandemii oraz jakość obsługi w placówce. Ponadto 14 oddziałów banku wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.

W okresie pandemii, PKO Bank Polski wspomaga klientów w codziennym bankowaniu. Wdrożył wiele zdalnych procesów, w IKO m.in. Asystenta głosowego, czy w iPKO m.in. otwieranie konta na selfie. Również pracownicy oddziałów PKO Banku Polskiego, stosując wymagane środki ostrożności, zapewniają ciągłość funkcjonowania banku i wysoką jakość obsługi. Bank nieustannie pracuje na zaufanie klientów. Aktywnie włączył się także w działania wspierające ochronę życia i zdrowia społeczności lokalnych w całym kraju oraz ograniczające wpływ pandemii na polską gospodarkę.

„Instytucja Roku” to inicjatywa portalu Mojebankowanie.pl. Jej celem jest wyznaczanie nowych standardów jakości obsługi zgodnych ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Niezależni eksperci dokonują oceny proklienckich działań banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych i nagradzają je za kompleksowe podejścia do obsługi klienta.

Więcej