2013-06-21
 

PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce zajmując 3. pozycję w rankingu przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta oceniono bardzo wysoko – Bank osiągnął wynik 71,4% i zrobił skok o cztery miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Ankieterzy szczególnie docenili pracowników PKO Banku Polskiego za aktywną postawę sprzedażową, zaangażowanie oraz rzetelną analizę potrzeb i oczekiwań klientów. Tak wysoki wynik w rankingu jest efektem wdrożonych systemowych działań w zakresie podnoszenia jakości obsługi, jak i serwisu oferowanego klientom.

W przeprowadzonym przez TNS badaniu brano pod uwagę takie obszary jak: prezentacja oferty, analiza potrzeb klienta, początek wizyty, atmosfera rozmowy, zakończenie spotkania oraz wygląd pracownika i stanowiska pracy. Badaniem objętych było niemal 1600 placówek 20 banków, które mają w ofercie kredyty gotówkowe.