2015-09-22

 

 

W 14 edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” PKO Bank Polski został doceniony za funkcjonalność bankowości mobilnej zdobywając nagrodę w kategorii „Bankowość mobilna”.

Aplikacja IKO oraz serwis mobilny iPKO umożliwiają klientom PKO Banku Polskiego obsługę konta i podstawowych produktów bankowych oraz wykonywanie transakcji z poziomu telefonu komórkowego. Dostępny na smartfony serwis mobilny iPKO jest uproszczoną wersją systemu internetowego iPKO, a aplikacja IKO łączy funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności.

Badanie, przeprowadzane metodą „tajemniczego klienta”. Sprawdzając ofertę mobilną audytorzy oceniali przede wszystkim: przyjazną nawigację, użyteczność i innowacyjność aplikacji, efektywność kontaktu z bankiem, czas dokonywania operacji oraz nowe, usługi i funkcjonalności. Ranking zrealizowany został przy współpracy z firmą badawczą Millward Brown.