2015-10-28
 

W trzeciej edycji międzynarodowego konkursu „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” projekt „Od IKO do Blika” – przekształcenia mobilnej aplikacji IKO, stworzonej przez PKO Bank Polski, w rynkowy standard płatności BLIK – uznany został, za najlepszą innowację w płatnościach. Uznanie bankowców z całego świata zyskały przede wszystkim współdziałanie konkurentów, dalekosiężna wizja oraz zdolność samodzielnego tworzenia nowoczesnych rozwiązań.

W konkursie nagradzane są najlepsze i najbardziej innowacyjne projekty w obszarze detalicznych usług finansowych oraz marketingu na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało 500 projektów z 200 banków z 59 krajów z całego świata. „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” przeprowadzają EFMA - organizacja skupiająca ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów oraz Accenture - firma świadcząca usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu.