2015-05-14
 

Jury Polskiego Konkursu Reklamy doceniło spoty PKO Banku Polskiego.

„W jednym palcu” czyli spot promujący aplikację mobilną IKO otrzymał złoto za scenografię oraz srebro w kategorii Media/Wideo. Scenografię reklamy kredytu hipotecznego zatytułowanej „W nosie” nagrodzono brązowym laurem. Oba są elementami trwającej od ponad roku platformy komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego „Organizm, czyli bank z życia wzięty” pokazujący, jak zachowują się organizmy klientów. Ponadto Srebrne barwy w kategorii Fotografia/Reklama otrzymała karta Kalendarza Banku na 2015 rok – „Galeria Korona w Kielcach” a nominowano także zdjęcia Koksowni „Przyjaźń” w Dąbrowie Górniczej oraz Elektrowni Enea w Kozienicach. Spośród kart drugiej linii kalendarza – „Mecenas cyfryzacji klasyki polskiego kina” konkursowe jury nominowało ilustracje do filmów: „Brunet wieczorową porą”, „Miś”, „Poszukiwany, poszukiwana”.