Jak odblokować serwis internetowy iPKO?

 

Serwis iPKO możesz odblokować samodzielnie zgodnie z poniższą instrukcją.

Do odblokowania iPKO potrzebny będzie Twój numer klienta lub login (numer klienta znajdziesz na pierwszej stronie umowy lub przypomnimy Ci go na infolini 800 302 302) oraz Twoje narzędzie autoryzacji (kod SMS, kod z karty kodów lub mobilna autoryzacja w aplikacji mobilnej IKO).

KROK 1
Wejdź na stronę www.ipko.pl, wybierz Pomoc w logowaniu, a następnie kliknij Odzyskaj hasło

KROK 2
Wpisz numer klienta lub login oraz numer telefonu komórkowego zgodny z Twoimi danymi w banku. Oddzwonimy tak szybko, jak to możliwe. Przygotuj swoje narzędzie autoryzacji - będzie potrzebne podczas rozmowy.

Oddzwaniamy w dni robocze w godzinach od 7:00 do 22:00, w soboty od 9:00 do 21:00 oraz w niedziele i święta od 10:00 do 20:00. Nie jest konieczny kontakt z Twojej strony.

KROK 3
Po rozmowie z konsultantem na stronie www.ipko.pl wpisz ponownie swój numer klienta lub login i kliknij Dalej. W ciągu kilku sekund bank wyśle Ci SMS-a z jednorazowym hasłem do serwisu internetowego. Wpisz to hasło, naciśnij Dalej, a następnie zmień je na własne.