Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do iPKO lub Twój dostęp do serwisu jest zablokowany (np. po nieudanych logowaniach), zmień swoje hasło w prosty sposób:
Do odblokowania lub zmiany hasła potrzebujesz:
KROK 1
Wejdź na stronę www.ipko.pl, wybierz Pomoc w logowaniu, a następnie kliknij Odzyskaj hasło
Przy najbliższej próbie logowania do iPKO wyślemy Ci SMS z hasłem jednorazowym, ważnym przez 10 minut. Po zalogowaniu poprosimy Cię o nadanie nowego hasła.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie