Jak odblokować serwis internetowy / telefoniczny iPKO?

 

iPKO odblokowanie

1. Na stronie ipko.pl wpisz numer klienta lub login i wciśnij Zaloguj, aby przejść do ekranu, na którym należy wybrać opcję odzyskaj hasło
Numer Klienta jest podany na pierwszej stronie umowy otwarcia konta osobistego w Banku. Jesli odnalezienie numeru Klienta nie jest możliwe, zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego. 

2. Wpisz ponownie numer klienta/login oraz numer telefonu podany do kontaktu z bankiem i wciśnij Wyślij.

3. W ciągu dwóch godzin na podany numer zadzwoni nasz konsultant, potwierdzi Twoje dane i zresetuje dotychczasowe hasło.
Konsultanci oddzwaniają w dni robocze w godzinach 07:00-22:00, w soboty 09:00-21:00, w niedziele i święta 10:00-20:00.

4. Na stronie ipko.pl wpisz ponownie swój numer klienta lub login i wciśnij Zaloguj. W ciągu kilku sekund bank wyśle Ci SMS-a z nowym hasłem do serwisu internetowego. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.