Jak skorzystać z infolinii lub serwisu telefonicznego (IVR)?

Zadzwoń na 800 302 302* lub +48 81 535 60 60** i potwierdź tożsamość:
• numerem klienta
• 8-cyfrowym hasłem telefonicznym, które ustalasz podczas aktywacji konta i możesz zmienić w dowolnym momencie w serwisie iPKO
Zaloguj się do swojej aplikacji mobilnej IKO (Android) i wybierz kolejno Więcej Pozostałe Kontakt Infolinia.

Nie musisz podawać swojego numeru klienta ani hasła telefonicznego.

Jak aktywować serwis telefoniczny i nadać hasło telefoniczne?

Obsługa przez serwis telefoniczny

Automatyczny serwis telefoniczny (IVR)

Konsultant infolinii

Pamiętaj!

  • Nigdy nie udostępniaj hasła i numeru klienta osobom trzecim i nie podawaj ich na nieszyfrowanych stronach.
  • Kilkukrotne błędne wprowadzenie hasła powoduje blokadę serwisu. Odblokuj dostęp w aplikacji IKO, zadzwoń na infolinię lub odwiedź naszą placówkę.
  • Masz aplikację mobilną IKO (Android)?
    Możesz z niej zadzwonić na infolinię bez potrzeby podawania numeru klienta i hasła telefonicznego. Wystarczy, że po zalogowaniu do IKO wybierzesz Więcej → Pozostałe →  Kontakt → Infolinia.

 

* Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach - opłata zgodna z taryfą operatora.
** Numer do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora.

 

Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.