1. W IKO rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Zmiana hasła telefonicznego.
2. Sprawdź, czy numer, na który wyślemy Ci hasło tymczasowe, jest poprawny i przejdź do Zmień hasło telefoniczne. Potwierdź zmianę PIN-em do aplikacji.
3. Zadzwoń na infolinię i podaj swój numer klienta.
4. Wyślemy Ci SMS z hasłem tymczasowym, które jest ważne przez 10 min - zaloguj się nim. Po zalogowaniu poprosimy Cię o nadanie nowego hasła.
Masz zablokowany dostęp przez telefon? Zobacz instrukcję odblokowania serwisu telefonicznego w aplikacji IKO
Gdy Wirtualny doradca przekieruje Cię do serwisu telefonicznego (IVR), postępuj według wskazówek lektora. Wprowadź na klawiaturze telefonu swój numer klienta i hasło telefoniczne. Po prawidłowym zalogowaniu znajdziesz się w menu głównym – wybierz funkcję, z której chcesz skorzystać.
Pozycja menu | Co możesz zrobić? |
---|---|
1 - Saldo i historia rachunku | Wysłuchasz informacji o saldzie i historii rachunku oraz zamówisz przesłanie historii rachunku faksem |
2 - Lokaty | Wysłuchasz szczegółów na temat posiadanych lokat |
3 - Kredyty | Wysłuchasz szczegółów na temat posiadanych kredytów |
4 - Płatności mobilne | Uzyskasz informacje na temat aplikacji IKO i pomoc w wykonaniu wybranych operacji przy użyciu IKO |
5 - Doładowanie telefonu komórkowego | Doładujesz telefon komórkowy |
6 - Aktywacja karty kodów jednorazowych | Aktywujesz kartę kodów jednorazowych |
7 - Zmiana hasła telefonicznego | Zmienisz hasło telefoniczne |
8 - Powrót do poprzedniego menu | Wrócisz do poprzedniego menu |
9 - Powrót do głównego menu | Wrócisz do głównego menu |
0 - Połączenie z konsultantem | Połączysz się z konsultantem serwisu telefonicznego |
Pamiętaj!
Aby skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR), potrzebujesz telefonu z wybieraniem tonowym (DTMF).
Jeśli po zalogowaniu do serwisu telefonicznego (IVR) wybierz 0, a połączysz się z konsultantem. Ze względów bezpieczeństwa na początku każdej rozmowy konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych.
Pamiętaj! Pracownicy banku nie dzwonią z numerów zastrzeżonych, czyli takich, które nie wyświetlają się na ekranie telefonu, a na początku rozmowy podają swoje imię i nazwisko. Jeżeli chcesz sprawdzić, czy połączenie było nawiązane przez pracownika PKO Banku Polskiego, zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302*, +48 81 535 60 60**.
Pamiętaj!
* Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach - opłata zgodna z taryfą operatora.
** Numer do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie