Ważne!

  • Potwierdzenie płatności wyślemy na numer telefonu, który jest zapisany w Twoich danych – upewnij się, że jest aktualny. Możesz go zaktualizować w serwisie iPKO
  • Niektóre sklepy online mogą wymagać potwierdzenia płatności w naszej aplikacji IKO
  • Wyłączenie usługi 3D-Secure jest niemożliwe

Jak potwierdzać płatności w ramach 3D–Secure?

Jak potwierdzać płatności w aplikacji IKO?

Jeśli masz IKO na kilku urządzeniach, wybierz aplikację IKO, w której chcesz potwierdzić swoją płatność i przejdź Dalej.

1. Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji w IKO – kliknij w powiadomienie push, które przeniesie Cię do aplikacji lub przejdź do niej bezpośrednio ze sklepu.
2. Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację PIN-em do aplikacji IKO.
3. Po potwierdzeniu operacji w IKO wróć do sklepu, żeby sprawdzić, czy potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane.

Jak potwierdzać płatności online kodem SMS i PIN-em do karty?

1. Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają, a potem podaj kod SMS, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu komórkowego i kliknij Dalej.
2. Po podaniu kodu SMS, wpisz swój PIN do karty (pole na PIN jest szyfrowane – nikt nie może go przechwycić czy podać dalej) i kliknij Potwierdź.
3. Zobaczysz informację mówiącą, że potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane (w innym wypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie).

Jak zmieniać ustawienia 3D-Secure?

Usługa 3D-Secure dla klientów firmowych

Z 3D-Secure płatność kartą online potwierdzisz

Jak potwierdzać płatności w ramach 3D–Secure?