30 czerwca 2012 r. PKO Bank Polski zaprzestaje świadczenia usług na terenie Wielkiej Brytanii, co jest równoznaczne z zamknięciem placówki funkcjonującej przy 151 Shaftesbury Avenue w Londynie. Jej zamknięcie nie wpływa na zakres wzajemnych zobowiązań Banku i Klientów wynikających z umów zawartych na terytorium Wielkiej Brytanii.

Serwis został przygotowany w celu zapewnienia obsługi umów zawartych w londyńskiej placówce. Po lewej stronie znajdują się linki do instrukcji dotyczących dalszej obsługi poszczególnych produktów wraz z danymi kontaktowymi do pracowników Banku.

Jednocześnie Bank zaprasza Klientów do wybranych oddziałów na terenie Polski.

Do obsługi Klientów anglojęzycznych dedykowane zostały dwie placówki:

  1. Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Warszawie, przy ulicy Puławskiej 15, kod pocztowy 02-515 w zakresie rachunku SUPERKONTO i SUPERKONTO Oszczędne oraz rachunku oszczędnościowego w GBP.
  2. Oddział 5 PKO Banku Polskiego w Poznaniu, przy os. Bolesława Śmiałego 121, kod pocztowy: 60-682 w zakresie kredytów hipotecznych.

Kontakt z Infolinią PKO Banku Polskiego pod numerami:

  • dla przebywających poza granicami Polski - 808 234 45 20 - dla klientów polskojęzycznych obsługa całodobowa, a dla anglojęzycznych w godz. 9:00-17:00 (8:00-16:00 czasu brytyjskiego) przez 7 dni w tygodniu,
  • dla przebywających w Polsce - 801 302 302 - numer dostępny cała dobę dla klientów polskojęzycznych.

Dla obu wyżej wymienionych numerów telefonicznych, koszt połączenia będzie zgodny z Taryfą lokalnego operatora dla rozmów lokalnych.

Drukuj