Płacisz ulubionym urządzeniem Apple* w sklepie lub internecie, a płatności będą pobierane z Twojej karty do konta lub kredytowej
Usługa Apple Pay działa w połączeniu z wybranymi kartami Visa i Mastercard wydanymi dla klientów indywidualnych, firm i przedsiębiorstw oraz klientów rynku korporacyjnego PKO Banku Polskiego.
Usługa Apple Pay działa w połączeniu z kartami Visa i MasterCard wydanymi dla:
klientów rynku korporacyjnego z wyjątkiem kart debetowych: PKO Visa Business (Electron), PKO Visa Business Municipium, Visa Business Adm. oraz karty debetowej typu przedpłaconego niepersonalizowanej. W przypadku kart PKO Visa Business Waluta EUR/USD dotyczy „kart z aktywną funkcją bezstykową”.
Transakcja Apple Pay pojawi się z w historii transakcji podobnie jak zwykła płatność fizyczną kartą, która dodana jest do urządzenia.
Tak, jedną kartę można dodać do kilku urządzeń.
Transakcje Apple Pay zatwierdzane są za pomocą Face ID lub Touch ID. Osoba, której odcisk palca lub skan twarzy nie są dodane do urządzenia, nie zrealizuje transakcji.
Dla płatności Apple Pay obowiązują te same limity, co dla karty fizycznej. Możesz je sprawdzić (i zmienić) w serwisie internetowym iPKO/iPKO biznes lub aplikacji mobilnej IKO/iPKO biznes
Czasowa blokada fizycznej karty blokuje w tym czasie także płatności Apple Pay (funkcja dostępna dla klientów indywidualnych oraz klientów rynku korporacyjnego dla kart kredytowych i obciążeniowych)
Jeśli reklamacja dotyczy działania urządzenia lub aplikacji - do Apple. Jeśli reklamacja dotyczy transakcji kartą - do Banku. Szczegółowe zasady składania reklamacji w Banku są dostępne w Regulaminie wydawania i używania karty kredytowej PKO BP SA, Ogólnych warunkach prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA, Regulaminie kart płatniczych dla klientów indywidualnych w PKO Banku Polskim SA. Regulaminie wydawania i używania karty kredytowej typu Biznes, Regulaminie rachunków bankowych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Powszechnej Kasie Oszczędności Banku Polskim Spółce Akcyjnej, regulaminie określającym zasady wydawania i używania odpowiedniej karty płatniczej należącej do klienta rynku korporacyjnego.
*Apple Pay działa z iPhonem 6 i nowszymi modelami w sklepach, aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; z zegarkiem Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymagany jest iPhone 6 lub nowszy); z iPadem Pro, iPadem (5. generacji), iPadem Air 2 i iPadem mini 3 oraz nowszymi modelami w aplikacjach i na stronach WWW otwartych w Safari; oraz z komputerami Mac (z 2012 r. lub nowszymi) w Safari, gdy dodatkowo używany jest iPhone lub Apple Watch obsługujący Apple Pay - lista urządzeń zgodnych z Apple Pay (apple.com)
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności