Obsługa Garmin Pay

Modele zegarków Garmin

Seria fēnix® 6 Najwyższej klasy multisportowe zegarki z GPS

Venu™ Zegarek GPS wyposażony w doskonały wyświetlacz AMOLED z wbudowanymi aplikacjami sportowymi, możliwością płatności zbliżeniowych, muzyką i całodziennym monitorowaniem zdrowia. 34999 €i więcej Nowość vívoactive® 4/4S Zegarki GPS w dwóch rozmiarach, z wbudowanymi aplikacjami sportowymi, możliwością płatności zbliżeniowych, muzyką i całodziennym monitorowaniem zdrowia

vívoactive 4s Stonowany róż z jasnozłotym zapięciem

Jak włączyć funkcję płatności zegarkiem Garmin Pay?

Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Twoja karta a Garmin Pay

  • Funkcję płacenia zegarkiem można zawiesić lub usunąć w aplikacji Garmin Connect Mobile, przez infolinię Banku lub w oddziale
  • Gdy otrzymasz nową kartę płatniczą, można ją dodać w aplikacji Garmin Connect Mobile, aby zacząć płacić zbliżeniowo zegarkiem.
  • Gdy włączysz czasową blokadę karty płatniczej połączonej z zegarkiem, nie zapłacisz w tym czasie zegarkiem zbliżeniowo.
  • Gdy zastrzeżesz kartę płatniczą, nie zapłacisz zegarkiem zbliżeniowo. W przypadku wznowienia karty nie musisz dokonywać ponownej rejestracji, wystarczy tylko aktywować wznowioną kartę po jej otrzymaniu.
  • Płatności zegarkiem pojawią się w historii konta/karty. Płatności zbliżeniowe zegarkiem są wliczane do sumy transakcji zwalniających z opłaty za kartę.

 

 

Bezpieczeństwo

Dane karty płatniczej w aplikacji Garmin Connect Mobile są chronione. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. W efekcie dane karty nie są nikomu przekazywane. Token jest powiązany maksymalnie z jednym urządzeniem na raz, np. zegarkiem Garmin.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jakie karty działają z Garmin Pay?

Usługa Garmin Pay działa w połączeniu z kartami Visa i MasterCard wydanymi dla:

 

Czy limit płatności Garmin Pay jest związany z limitem karty płatniczej, którą mam podłączoną do Garmin Pay?

Chcę oddać komuś mój zegarek z Garmin Pay, do którego mam podpiętą kart. Co zrobić, aby nie kupowania na mój rachunek?

Odczytująca SMS-a z kodem weryfikacyjnym zamknąłem aplikację - gdzie go wpisać?

Wprowadziłem kilka razy nieprawidłowy kod weryfikacyjny i nie mogę już dodać karty. Co mam zrobić?

Przy każdej płatności muszę podawać czterocyfrowe hasło na zegarku, pomimo tego, że nie zdejmowałem go i nie minęły jeszcze 24 godziny od ostatniego wpisania hasła.

Czy mogę podłączyć kilka kart do jednego zegarka?