Ważne!
- Potwierdzenie płatności wyślemy na numer telefonu, który jest zapisany w Twoich danych – upewnij się, że jest aktualny. Możesz go zaktualizować w serwisie iPKO
- Niektóre sklepy online mogą wymagać potwierdzenia płatności w naszej aplikacji IKO
- Wyłączenie usługi 3D-Secure jest niemożliwe
Jak potwierdzać płatności w ramach 3D–Secure?
1
Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji w IKO
– kliknij w powiadomienie push, które przeniesie Cię do aplikacji lub przejdź do niej bezpośrednio ze sklepu
2
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację PIN-em do aplikacji IKO
3
Po potwierdzeniu operacji w IKO wróć do sklepu, żeby sprawdzić, czy potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane.
Pytania i odpowiedzi
Jak zmieniać ustawienia 3D-Secure?
- Ustawienia 3D-Secure zmienisz:
- w serwisie iPKO w Moje produkty → Karty → Szczegóły i zarządzanie kartą → Usługi 3D-Secure → Zmień ustawienia
- przez infolinię pod numerem 800 302 302 - Dla kart PKO Junior w ramach 3D-Secure metoda autoryzacji to:
- mobilna autoryzacja w IKO, jeśli do usługi 3D-Secure wskazano numer telefonu rodzica, który ma aktywną aplikację IKO
- w innym przypadku – autoryzacja kodem SMS oraz PIN-em do karty