3D Secure

  • 3D-Secure to dodatkowa, bezpłatna ochrona Twoich płatności kartami Visa i Mastercard w internecie, która potwierdza, że transakcję robisz Ty, a nie nikt nieuprawniony
  • Usługa uruchamia się automatycznie po podaniu danych karty, gdy robisz zakupy w sklepach internetowych
  • Wyłączenie usługi 3D-Secure jest niemożliwe

Jak potwierdzać płatności w ramach 3D–Secure?

1
Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji w IKO
– kliknij w powiadomienie push, które przeniesie Cię do aplikacji lub przejdź do niej bezpośrednio ze sklepu
2
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację PIN-em do aplikacji IKO
3
Po potwierdzeniu operacji w IKO wróć do sklepu, żeby sprawdzić, czy potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane.
Niektóre sklepy online mogą wymagać potwierdzenia płatności w naszej aplikacji IKO
Grafika do linku Jak zaktualizować numer telefonu w serwisie iPKO?

Potwierdzenie płatności wyślemy na numer telefonu, który jest zapisany w Twoich danych – upewnij się, że jest aktualny.

Jak zaktualizować numer telefonu w serwisie iPKO?

Pytania i odpowiedzi

    • Ustawienia 3D-Secure zmienisz:
      - w serwisie iPKO w Moje produkty → Karty → Szczegóły i zarządzanie kartą → Usługi 3D-Secure  → Zmień ustawienia
      - przez infolinię pod numerem 800 302 302
    • Dla kart PKO Junior w ramach 3D-Secure metoda autoryzacji to:
      - mobilna autoryzacja w IKO, jeśli do usługi 3D-Secure wskazano numer telefonu rodzica, który ma aktywną aplikację IKO
      - w innym przypadku – autoryzacja kodem SMS oraz PIN-em do karty