Konto Platinium II
BANKOWOŚĆ OSOBISTA

Konto Platinium II

  • Konto Bankowości Osobistej
  • Priorytetowa obsługa w specjalnie wyznaczonych pomieszczeniach oddziałowych lub w uzgodnionym czasie i miejscu z osobistym doradcą
  • Dedykowana infolinia obsługująca klientów Bankowości Osobistej

Opłaty

Konto i karta

  • Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 20 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 250 000 zł
    0/80 zł
  • Obsługa karty
    0 zł

Przelewy

  • Przelewy BLIK na numer telefonu
    0 zł
  • Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
    0 zł
  • Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię
    0 zł

Wpłaty i wypłaty

  • Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
    0 zł
  • Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów za granicą1
    0 zł
  • Wypłaty i wpłaty w placówce banku
    0 zł
Grafika do linku Więcej

Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II

Więcej

Otwórz konto Platinium II

Przez internet

  • 1

    Złóż wniosek online

    Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera
  • 2

    Podpisz dokumenty

    Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
    oraz kartę do konta w ciągu 2 dni
  • 3

    Korzystaj z konta

    Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO

W oddziale

  • 1

    Przyjdź do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego

    Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)
  • 2

    Podpisz umowę

    Dokumenty do podpisu przygotuje dla Ciebie doradca
  • 3

    Aktywuj usługi bankowości elektronicznej

    Korzystaj z serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
PODRÓŻUJESZ?

Odkryj zalety pakietu walutowego 3w1

Korzystaj z konta walutowego, karty wielowalutowej do konta i kantoru internetowego i poczuj się jak u siebie w każdym zakątku świata

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Infolinia banku

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wyjaśniamy oznaczenia

1Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają. Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat. Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:

  1. Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF,
  2. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
  3. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
  4. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.