Konto Platinium II
BANKOWOŚĆ OSOBISTA

Konto Platinium II

  • Konto Bankowości Osobistej
  • Priorytetowa obsługa w specjalnie wyznaczonych pomieszczeniach oddziałowych lub w uzgodnionym czasie i miejscu z osobistym doradcą
  • Dedykowana infolinia obsługująca klientów Bankowości Osobistej

Opłaty

  • Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 20 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 250 000 zł
    0/80 zł
  • Obsługa karty
    0 zł
Grafika do linku Więcej

Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II

Więcej

Otwórz konto Platinium II

  • 1
    Złóż wniosek online
    Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera
  • 2
    Podpisz dokumenty
    Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
    oraz kartę do konta w ciągu 2 dni
  • 3
    Korzystaj z konta
    Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO
PODRÓŻUJESZ?

Odkryj zalety pakietu walutowego 3w1

Korzystaj z konta walutowego, karty wielowalutowej do konta i kantoru internetowego i poczuj się jak u siebie w każdym zakątku świata

Dowiedz się więcej o promocji

    1. Do 30 czerwca 2024 r. otwórz konto online lub w naszej placówce  ? Promocja trwa od 15 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli 13 000 nagród. Promocja dotyczy PKO Konta dla Młodych, PKO Konta za Zero, PKO Konta bez Granic, Konta Aurum, Konta Platinium II. . Podaj kod promocji: KASAWRACA2
    2. Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
    3. Masz już konto? Świetnie! Od tej pory w każdym z kolejnych 6 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz:
      • zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
      • zapłać bezgotówkową kartą

    Zwrócimy Ci 5% wartości transakcji opłaconych kartą w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie). Możesz otrzymać łącznie do 300 zł

    1. Nagrodę będziemy przekazywać co miesiąc na Twoje konto, jeśli w danym miesiącu spełnisz warunki promocji - w kolejnym otrzymasz nagrodę (najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego)
    2. Nagrody będziemy przekazywać:
      • dla kont otwartych do 30.04.2024 r– od czerwca do listopada 2024 r.
      • dla kont otwartych od 1.05.2024 r. do 31.05.2024 r. – od lipca do grudnia 2024 r.
      • dla kont otwartych od 1.06.2024 do 30.06.2024 – od sierpnia 2024 r. do stycznia 2025 r.
    3. Nagrodę wydamy, jeśli do dnia wydania nagrody:
      • nie zamkniesz konta ani karty
      • nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
    1. Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą
    2. Jeśli otwierasz konto jako konta wspólne (czyli gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy), możemy przyznać jedną nagrodę w promocji 
    3. Nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące kalendarzowe, w których spełnisz warunki promocji
    4. Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącuod której naliczymy kwotę nagrody
    5. Do transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
    6. W promocji nagrodzimy nie więcej niż 13 000 osób

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Infolinia banku

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wyjaśniamy oznaczenia

1Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają. Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat. Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:

  1. Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF,
  2. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
  3. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
  4. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.