Ubezpieczenie podróżne
Często podróżujesz i chcesz mieć pewność, że w czasie wyjazdu żaden nieprzewidziany wypadek nie pokrzyżuje Twoich planów? Wykup ubezpieczenie podróżne dla posiadaczy kart kredytowych i pozwól mu kompleksowo czuwać nad Twoim bezpieczeństwem.
Odwołano lot? W czasie górskiej wycieczki pechowo skręcasz nogę i potrzebujesz pomocy medycznej? Leczenie za granicą jest bardzo drogie! Wydatki, związane z tymi zdarzeniami mogą zostać pokryte zostaną z ubezpieczenia. W razie wypadku dzwonisz do całodobowego Centrum Alarmowego Assistance, jesteś chroniony 24 godziny na dobę, w każdym miejscu na świecie.
Przeznaczenie
Ubezpieczenie obejmuje:
- koszty leczenia
- koszty transportu i repatriacji
- koszty udzielenia natychmiastowej pomocy "assistance"
- odpowiedzialność cywilną
- koszty opóźnienia lotu
Dla kogo?
Ubezpieczeniem podróżnym są objęci wszyscy posiadacze złotych kart kredytowych Banku bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Do ubezpieczenia podróżnego mogą przystąpić odpłatnie posiadacze studenckich, błękitnych, przejrzystych oraz srebrnych kart kredytowych PKO Banku Polskiego.
Okres umowy
Ochrona ubezpieczeniowa udzielana jest na okres ważności karty kredytowej.
Odpowiedzialność Ubezpieczyciela wygasa w przypadku zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń:- upływu terminu ważności karty
- w ostatnim dniu miesiąca, w którym Bank lub Ubezpieczony wypowiedział umowę o wydanie i używanie karty kredytowej
- z dniem wygaśnięcia prawa do używania karty zgodnie z odpowiednim regulaminem karty kredytowej
- z dniem rozwiązania umowy ubezpieczenia pomiędzy Bankiem i Ubezpieczycielem
Informacje dodatkowe
Ubezpieczyciel: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA
Suma ubezpieczenia/suma gwarancyjna dla każdego 24 miesięcznego okresu ochrony wynosi:- 25 000 EUR - ubezpieczenie kosztów leczenia
- 25 000 EUR - ubezpieczenie kosztów udzielenia natychmiastowej pomocy assistance
- 10 000 zł. - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- 1 000 zł. - ubezpieczenie kosztów opóźnienia lotu
Postępowanie w razie wypadku
W razie wypadku należy zadzwonić do Centrum Alarmowego Assistance, pod numer +48 58 555 62 66, podając koordynatorowi imię i nazwisko, numer karty kredytowej, kontaktowy numer telefonu i przedstawiając szczegóły wypadku. Centrum działa przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługa assistance prowadzona jest w języku polskim.
Jak działa pomoc assistance?
Koordynatorzy z Centrum Alarmowego Assistance przyjmą zgłoszenie, szybko zorganizują pomoc w miejscu pobytu Ubezpieczonego i poinformują, co robić dalej.
Pomoc ta obejmuje m.in.:- zlokalizowanie najbliższej placówki medycznej
- zorganizowanie transportu do placówki medycznej i/lub do Polski
- dokonywanie płatności na rzecz placówek medycznych, firm transportowych, hoteli i innych usługodawców
- koordynowanie przepływu informacji i nadzór nad przebiegiem leczenia
- kontakt z najbliższymi krewnymi poszkodowanego i informowanie ich o jego stanie zdrowia
- inne, niestandardowe działania, których wymaga sytuacja, w jakiej znalazł się poszkodowany
Oprocentowanie i opłaty