Przejdź to głównej części strony

Ubezpieczenie podróżne

Często podróżujesz i chcesz mieć pewność, że w czasie wyjazdu żaden nieprzewidziany wypadek nie pokrzyżuje Twoich planów? Wykup ubezpieczenie podróżne dla posiadaczy kart kredytowych i pozwól mu kompleksowo czuwać nad Twoim bezpieczeństwem.

Odwołano lot? W czasie górskiej wycieczki pechowo skręcasz nogę i potrzebujesz pomocy medycznej? Leczenie za granicą jest bardzo drogie! Wydatki, związane z tymi zdarzeniami mogą zostać pokryte zostaną z ubezpieczenia. W razie wypadku dzwonisz do całodobowego Centrum Alarmowego Assistance, jesteś chroniony 24 godziny na dobę, w każdym miejscu na świecie.

  • Ubezpieczenie obejmuje:

    • koszty leczenia
    • koszty transportu i repatriacji
    • koszty udzielenia natychmiastowej pomocy "assistance"
    • odpowiedzialność cywilną
    • koszty opóźnienia lotu
  • Ubezpieczeniem podróżnym są objęci wszyscy posiadacze złotych kart kredytowych Banku bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Do ubezpieczenia podróżnego mogą przystąpić odpłatnie posiadacze studenckich, błękitnych, przejrzystych oraz srebrnych kart kredytowych PKO Banku Polskiego.

  • Ochrona ubezpieczeniowa udzielana jest na okres ważności karty kredytowej.

    Odpowiedzialność Ubezpieczyciela wygasa w przypadku zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń:

    • upływu terminu ważności karty
    • w ostatnim dniu miesiąca, w którym Bank lub Ubezpieczony wypowiedział umowę o wydanie i używanie karty kredytowej
    • z dniem wygaśnięcia prawa do używania karty zgodnie z odpowiednim regulaminem karty kredytowej
    • z dniem rozwiązania umowy ubezpieczenia pomiędzy Bankiem i Ubezpieczycielem
  • Ubezpieczyciel: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA

    Suma ubezpieczenia/suma gwarancyjna dla każdego 24 miesięcznego okresu ochrony wynosi:

    • 25 000 EUR - ubezpieczenie kosztów leczenia
    • 25 000 EUR - ubezpieczenie kosztów udzielenia natychmiastowej pomocy assistance
    • 10 000 zł. - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
    • 1 000 zł. - ubezpieczenie kosztów opóźnienia lotu

    Postępowanie w razie wypadku
    W razie wypadku należy zadzwonić do Centrum Alarmowego Assistance, pod numer +48 58 555 62 66, podając koordynatorowi imię i nazwisko, numer karty kredytowej, kontaktowy numer telefonu i przedstawiając szczegóły wypadku. Centrum działa przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługa assistance prowadzona jest w języku polskim.

    Jak działa pomoc assistance?
    Koordynatorzy z Centrum Alarmowego Assistance przyjmą zgłoszenie, szybko zorganizują pomoc w miejscu pobytu Ubezpieczonego i poinformują, co robić dalej.

    Pomoc ta obejmuje m.in.:

    • zlokalizowanie najbliższej placówki medycznej
    • zorganizowanie transportu do placówki medycznej i/lub do Polski
    • dokonywanie płatności na rzecz placówek medycznych, firm transportowych, hoteli i innych usługodawców
    • koordynowanie przepływu informacji i nadzór nad przebiegiem leczenia
    • kontakt z najbliższymi krewnymi poszkodowanego i informowanie ich o jego stanie zdrowia
    • inne, niestandardowe działania, których wymaga sytuacja, w jakiej znalazł się poszkodowany

Dokumenty do pobrania