Zachęty

W związku ze świadczeniem usług inwestycyjnych PKO Bank Polski przyjmuje następujące świadczenia pieniężne i niepieniężne (dalej „zachęty”):

świadczenia pieniężne – otrzymywane od PKO TFI S.A. za wykonywanie przez Bank, zgodnie z postanowieniami umów dystrybucyjnych zawartych z PKO TFI usług pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez TFI na rzecz Klientów czynności mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług takich jak: przyjmowanie dyspozycji aktualizacji danych, obsługa osób uposażonych i spadkobierców, ustanowienie i odwołanie blokady, przyjmowanie pełnomocnictw, w tym:

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 436 808,84 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r. odbędą się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie do 600 000 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku. Ostateczna kwota zostanie podana po zakończeniu półrocza.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2023 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 548 638,82 zł.

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 238 632,87 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 480 183,85 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana, odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2022 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 596 206,72 zł.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 142 523,73 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 210 299,72 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachętę w postaci organizacji i sfinansowania spotkania wyjazdowego dla strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkanie miało przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. Wzięło w nim udział 50 osób: przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację spotkania 54 126,56 zł.

  • Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2021 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 932 255,85 zł.

  • Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady. Za 2020 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 782 441,84zł.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    • grudniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za grudzień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 177 847,35 zł.
    • listopadzie
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za listopad 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości:  176 963,32 zł.
    • W październiku
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za październik 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 174 437,91 zł.
    • We wrześniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za wrzesień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 162 639,44 zł.
    • W sierpniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za sierpień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 149 106,60 zł.
    • W lipcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za lipiec 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 161 637,48 zł.
    • W czerwcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za czerwiec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 120 132,06 zł.
    • W maju
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za maj 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 163 793,94 zł.
      Dodatkowo w ramach inicjatywy Kwartał z Wiedzą z inwestycjami w maju 2019 r. PKO Bank Polski SA przyjął zachętę w wysokości 110 205,00 zł od PKO TFI w postaci szkolenia produktowego dla 100 Doradców Bankowości Osobistej, którego celem było podniesienie wiedzy na temat produktów inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku.
    • W kwietniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za kwiecień 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 158 238,00 zł.
    • W marcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za marzec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 213 326,26 zł.
    • W lutym
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za luty 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 204 278,76 zł.
    • W styczniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za styczeń 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 209 425,64 zł.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachęty w postaci organizacji i sfinansowania trzech spotkań wyjazdowych dla klientów korporacyjnych i strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkania miały przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. W każdym z nich udział wzięli przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Klienta Korporacyjnego i Pion Klienta Strategicznego oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Klienta Korporacyjnego / Pionu Klienta Strategicznego oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację tych trzech spotkań łączną kwotę wynoszącą 541,9 tysięcy złotych.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    • W grudniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za grudzień 2018 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 185 822,52 zł.
    • W listopadzie
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za listopadzie 2018 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 234 059,30 zł.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachętę w postaci organizacji i sfinansowania spotkania wyjazdowego dla strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkanie miało przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Klienta Strategicznego oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Klienta Strategicznego oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację spotkania kwotę wynoszącą 118 tysięcy złotych.