2024-03-04

EN
  • 100 tys. zł to Twój domyślny dzienny limit dla przelewów zlecanych smartfonem w aplikacji mobilnej iPKO biznes – zaliczamy je do dziennego limitu wszystkich przelewów w bankowości elektronicznej
  • Limity przelewów zlecanych w aplikacji zmienisz w serwisie iPKO biznes – jeśli masz uprawnienia administratora
  • Przelewy w aplikacji mogą robić użytkownicy, którzy mają uprawnienia do zlecania przelewów w serwisie iPKO biznes

Jak zmienić limity?

 

Co warto wiedzieć o nowych limitach?

  • Możesz ustawić limit dzienny, tygodniowy i miesięczny
  • Limity ustalasz indywidualnie dla pary użytkownik-rachunek
  • Limit wykorzystujesz w momencie, gdy zlecisz nowy przelew w aplikacji iPKO biznes, a nie podczas podpisywania przelewów w zakładce Transakcje → Moje do podpisania – wtedy wykorzystujesz tylko bieżący limit ogólny
  • Okres limitu liczymy od 1. zlecenia przelewu do końca:
    • dnia – dla limitu dziennego
    • niedzieli – dla limitu tygodniowego
    • ostatniego dnia miesiąca – dla limitu miesięcznego

Więcej o autoryzacji transakcji w iPKO biznes 

Więcej o aplikacji iPKO biznes