![]() |
Sprawdź, jak bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej
Możesz mieć do 3 aktywnych aplikacji na 3 różnych telefonach w tym samym czasie. Aplikacja iPKO biznes jest darmowa. Pobranie jej wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Korzystaj z pełnej wersji aplikacji iPKO biznes, żeby sprawnie zarządzać finansami firmy i potwierdzać operacje mobilną autoryzacją na swoim telefonie.
Wybierz tryb użytkownika kart – zyskasz stały dostęp do informacji o swojej karcie firmowej.
Pełna wersja | Tryb użytkownika kartyZobacz video | |
Dla kogo? | Obsługujesz już finanse firmy przez serwis iPKO biznes i przyda Ci się dostęp przez telefon | Potrzebujesz tylko mobilnego dostępu do swojej karty firmowej |
Autoryzujesz operacje mobilną autoryzacją | - | |
Zarządzasz finansami firmy:
| tak | - |
Sprawdzasz informacje o karcie firmowej:
| tak | tak |
Zarządzasz kartą firmową:
| tak | tak |
Potwierdzasz płatności kartą firmową z 3D-Secure | tak | tak |
Jak aktywować? Zobacz↓ | Jak aktywować? Zobacz↓ |
Pamiętaj!
1. Pobierz i uruchom aplikację iPKO biznes na swoim telefonie. Kliknij Aktywuj aplikację i zaloguj się tak, jak logujesz się do serwisu iPKO biznes.
2. Ustaw PIN do logowania do aplikacji.
3. Teraz potwierdź aktywację aplikacji. Możesz to zrobić za pomocą wiadomości SMS, którą otrzymasz od banku, lub możesz wygenerować kod aktywacyjny w serwisie iPKO biznes.
4. Aktywuj aplikację wygenerowanym kodem aktywacyjnym.
Wystarczy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
Tak, możesz mieć kilka narzędzi do autoryzacji jednocześnie, jednak operacje możesz zatwierdzać tylko jednym, wybranym. Narzędzie, które chcesz używać do autoryzacji zmienisz w aplikacji mobilnej iPKO biznes lub serwisie internetowym iPKO biznes.
Możesz zmieniać aktywne narzędzia autoryzacji dowolnie, kiedy chcesz. Zmiana jest bezpłatna.
Nie. W aplikacji zobaczysz jedynie te karty firmowe, których jesteś użytkownikiem. Będą one wyświetlane w kontekstach, do których masz dostęp.
Pamiętaj, zawsze możesz mieć dwie aplikacjew dwóch różnych trybach na dwóch urządzeniach.
W aplikacji iPKO biznes widoczne są wszystkie karty firmowe, których jesteś użytkownikiem, poza kartami przedpłaconymi niepersonalizowanymi. Jeśli masz kartę przedpłaconą spersonalizowaną, a mimo to nie widzisz jej w aplikacji, to podczas zakładania karty została ona zarejestrowana na osobnej kartotece. Żeby rozwiązać problem, zadzwoń po pomoc na naszą infolinię 800 302 302.
Pamiętaj, wszystkie karty przedpłacone muszą być spersonalizowane.
1. Pobierz i uruchom aplikację iPKO biznes na swoim telefonie. Kliknij Aktywuj aplikację iPKO biznes i wybierz tryb dla użytkownika karty.
2. Wpisz numer swojej karty firmowej.
3. Ustaw PIN do logowania do aplikacji.
4. Wyślij SMS, żeby otrzymać kod aktywacyjny - użyjesz go do aktywacji aplikacji.
Zadzwoń na naszą infolinię 800 302 302 – nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę.
Kod wyślemy na numer telefonu, który jest wskazany w banku jako Twój numer do kontaktu, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego.
Wystarczy, że w serwisie iPKO biznes przejdziesz do Wniosków online → Kart i złożysz prostą dyspozycję uzupełnienia lub zmiany numeru telefonu (jeśli nie masz dostępu do bankowości online firmy, poproś o to pracownika z dostępem). Zrobisz to też w oddziale naszego banku – sprawdź listę placówek
Nie. W aplikacji mobilnej iPKO biznes zobaczysz tylko swoje karty firmowe. Twoją prywatną kartą debetową możesz zarządzać w naszej aplikacji mobilnej IKO
Nie. Aplikację aktywujesz na numerze telefonu, który masz podany w banku, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub na umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego.
Pamiętaj, z aplikacji możesz korzystać nawet na trzech urządzeniach.
Jeśli masz kartę firmową naszego banku, możesz używać aplikacji iPKO biznes. Aplikacja IKO i aplikacja iPKO biznes to dwie niezależne aplikacje – możesz aktywować je na tym samym numerze telefonu i korzystać z nich jednocześnie na tym samym urządzeniu.
Jeśli w czasie używania aplikacji zmienisz numer telefonu, aplikacja raz aktywowana na tym urządzeniu pozostanie aktywna, jednak zostanie do niej przypisany stary numer telefonu. Tak więc zalecamy aktywować swoją aplikację ponownie na nowym numerze telefonu i podać nowy numer w banku. Pamiętaj, przy kolejnej aktywacji numer telefonu zostanie zweryfikowany ponownie.
W aplikacji iPKO biznes widoczne są wszystkie karty firmowe, których jesteś użytkownikiem, poza kartami przedpłaconymi niepersonalizowanymi. Jeśli masz kartę przedpłaconą spersonalizowaną, a mimo to nie widzisz jej w aplikacji, to podczas zakładania karty została ona zarejestrowana na osobnej kartotece. Żeby rozwiązać problem, zadzwoń po pomoc na naszą infolinię 800 302 302.
Pamiętaj, wszystkie karty przedpłacone muszą być spersonalizowane.
Minimalna wersja oprogramowania telefonu:iOS: min. 16, Android: min. 7.0.
Do korzystania z aplikacji potrzebujesz dostępu do internetu (token mobilny po aktywacji działa też offline).
Aplikacja działa w połączeniu z kartami firmowymi klientów w Polsce i oddziałów zagranicznych i oddziałów zagranicznych w Czechach, Niemczech, Słowacji i Rumunii w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej