Jeśli często robisz zakupy w sklepach internetowych i na aukcjach online i zależy Ci na szybkich zakupach, warto wybrać opcję płatności „Płacę z iPKO”.

Korzystając z usługi "Płacę z iPKO" płacisz za zakupy w sklepach internetowych bez potrzeby wypełniania formularza przelewu, ujawniania numeru swojej karty płatniczej czy konta, a skorzystanie z usługi w celu dokonania przelewu nic Cię nie kosztuje.

Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym 
z rachunkiem bankowym. Nie wymaga aktywacji i jest dostępna dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu internetowego iPKO.

 

 

Od dnia 28 czerwca 2016 r. usługa „Płacę z iPKO” została wzbogacona o nową metodę autoryzacji transakcji przy pomocy kodów BLIK z aplikacji mobilnej IKO. Zasady korzystania z usługi „Płacę z iPKO” nie ulegają zmianie – transakcje będzie można zrealizować na jeden z poniższych dwóch sposobów poprzez:

  • zalogowanie (po lewej stronie ekranu) do serwisu i autoryzację transakcji przy użyciu kodu jednorazowego SMS, tokena iPKO lub karty kodów jednorazowych, tak jak w dotychczasowym procesie;
  • autoryzację transakcji (po prawej stronie ekranu) nową metodą poprzez wpisanie kodu BLIK z aplikacji IKO.


 

Korzystając z serwisu transakcyjnego pamiętaj o zasadach bezpiecznego logowania.

Pamiętaj! aby przed dokonaniem zakupu zadbać o wystarczającą ilość środków na Twoim koncie.
Odwołanie transakcji zakupu jest możliwe jedynie w sklepie, w którym była ona realizowana.

Możesz zapłacić w ramach usługi „Płacę z iPKO" na dwa sposoby!

Logując się do serwisu iPKO
Podając kod BLIK z aplikacji IKO
Drukuj