Wszystkie karty PKO Ekspres wydawane do kont osobistych wyposażone są w mikroprocesor (w technologii EMV) i pasek magnetyczny. Jeśli utracisz swoją kartę, możesz ją szybko zastrzec w serwisie iPKO lub poprzez Infolinię Banku pod całodobowym numerem 800 302 302 czynną 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 60 60 (dla dzwoniących z zagranicy) a także zamówić nową kartę. Już od momentu zgłoszenia utraty karty Bank przejmuje odpowiedzialność za wszystkie transakcje płatnicze  dokonane przy jej użyciu. Autoryzacja transakcji płatniczych realizowanych przez Internet jest możliwa po podaniu danych umieszczonych na karcie, takich jak: numer karty, data ważności oraz kod CVV2/CVC2. Dodatkowo Bank oferuje bezpłatną usługę 3D-Secure, która zwiększa bezpieczeństwo Twoich zakupów w Internecie. Płatności realizowane kartami w sklepach internetowych oznaczonych symbolami „Mastercard SecureCode” lub „Verified by VISA” mogą być dodatkowo zabezpieczane kodem jednorazowym. Więcej o usłudze 3-D Secure.

Realizacja transakcji płatniczych bez blokady środków, w tym  zbliżeniowych transakcji płatniczych do 50 zł dokonanej kartą Visa może powodować przekroczenie salda rachunku. Pamiętaj, aby sprawdzać stan środków i w ten sposób uniknąć przekroczenia. Tradycyjna transakcja płatnicza oraz zbliżeniowe transakcje płatnicze powyżej 50 zł, potwierdzane PIN-em, jak również transakcje zbliżeniowe do 50 zł  autoryzowane w systemie Banku są realizowane do wysokości wolnych środków na rachunku i dziennych limitów kartowych.

Drukuj