Wszystkie karty PKO Ekspres wydawane do kont osobistych wyposażone są w mikroprocesor (w technologii EMV) i pasek magnetyczny. Jeśli utracisz swoją kartę, możesz ją szybko zastrzec w serwisie iPKO lub poprzez Kartolinię Banku pod całodobowym numerem 800 302 302 czynnej 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 60 50 (dla dzwoniących z zagranicy) a także zamówić nową kartę. Już od momentu zgłoszenia utraty karty Bank przejmuje odpowiedzialność za wszystkie operacje dokonane przy jej użyciu. Autoryzacja operacji realizowanych przez Internet jest możliwa po podaniu danych umieszczonych na karcie, takich jak: numer karty, data ważności oraz kod CVV2/CVC2. Dodatkowo Bank oferuje bezpłatną usługę 3D-Secure, która zwiększa bezpieczeństwo Twoich zakupów w Internecie. Płatności realizowane kartami w sklepach internetowych oznaczonych symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA” mogą być dodatkowo zabezpieczane kodem jednorazowym.  Więcej o usłudze 3-D Secure.

Realizacja operacji bez blokady środków, w tym operacji zbliżeniowych do 50 zł dokonanej kartą Visa może powodować przekroczenie salda rachunku. Pamiętaj, aby sprawdzać stan środków i w ten sposób uniknąć przekroczenia. Operacja tradycyjna oraz operacje zbliżeniowe powyżej 50 zł, potwierdzane PIN-em, są realizowane do wysokości wolnych środków na rachunku i dziennych limitów kartowych.

Drukuj