Internetowe Konto Pacjenta

Internetowe Konto Pacjenta (IKP)

Loguj się z bankiem do bezpłatnej aplikacji Ministerstwa Zdrowia, z którą m.in.:

  • Sprawdzisz informację o swojej kwarantannie lub izolacji oraz zgłosisz online do Sanepidu kontakt z osobą zakażoną
  • Sprawdzisz wynik testu na koronawirusa – jeżeli podasz numer telefonu, wynik testu otrzymasz SMS-em
  • Odbierzesz e-receptę SMS-em lub e-mailem

Więcej o Internetowym Koncie Pacjenta (IKP)

  • e-recepty – razem z informacją o dawkowaniu leków
  • e-skierowania – wraz z informacją o zaplanowanych wizytach u lekarza, zabiegach oraz pobytach w szpitalach i uzdrowiskach
  • recepty zrealizowane od 1 stycznia 2019 r., również te papierowe
  • historię wizyt od 2008 r., za które zapłacił NFZ
  • otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem oraz, jeżeli masz przepisane więcej leków, każdy z nich możesz kupić w różnych aptekach bez utraty refundacji
  • otrzymasz kolejną e-receptę bez konieczności wizyty w gabinecie (w przypadku chorób przewlekłych, po ustaleniu z lekarzem)
  • udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia oraz historię przepisanych leków
  • masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia oraz osób, które Cię do tego upoważniły
Skontaktuj się online z Sanepidem - wypełnij formularz z pomocą e-Tożsamości.

Żeby korzystać z IKP, możesz użyć e-Tożsamości

3 kroki do e-Tożsamości

1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Po zalogowaniu do iPKO przejdź do sekcji e-Urząd i wybierz e-Tożsamość
2
Sprawdź swoje dane
Sprawdź poprawność danych i zaktualizuj je w razie potrzeby
3
Potwierdź
Potwierdź utworzenie e-Tożsamości narzędziem autoryzacyjnym