Obsługa dla wszystkich
Jesteśmy blisko naszych klientów – 75% mieszkańców Polski ma do naszego oddziału mniej niż 5 km
Chcemy, żeby osoby z różnorodnymi potrzebami mogły bez barier korzystać z naszych produktów, usług i wiedzy
Wiele już udało nam się zrobić. Jednak wciąż dużo pracy przed nami
Swoje sprawy załatwiasz tak, jak chcesz
Na co dzień łączymy różne metody kontaktu i sposoby załatwiania spraw, aby obsługiwać Cię w sposób, który najbardziej Ci odpowiada
Dokończ formalności online w domu
Skorzystaj w swoim komputerze z narzędzi, których najczęściej używasz, żeby np. odczytać treści na ekranie przez syntetyczny głos
Z czego możesz skorzystać?
Bankomaty z audioprzewodnikiem
Skorzystaj z „mówiących” urządzeń przy wpłacie lub wypłacie gotówki – usłyszysz komunikaty wyświetlane na ekranie. Wejścia na słuchawki są oznaczone i w łatwym do odnalezieniu miejscu
Różne formy podpisu
Potwierdzaj transakcje w dogodny dla Ciebie sposób – osobiście, SMS-em lub w aplikacji IKO, także wtedy, gdy załatwiasz sprawy w oddziale. Żadna z tych form podpisu nie jest dla Ciebie dostępna? Nasz doradca pomoże Ci złożyć tuszowy odcisk palca
Wsparcie bliskiej osoby
Możesz udzielić zaufanej osobie pełnomocnictwo do załatwiania swoich spraw – wszystkich lub wybranych. Dzięki temu wskazana przez Ciebie osoba np. opłaci Twoje zakupy lub rachunki
Sprawdź, jak się dla Ciebie zmieniamy
Rozmawiamy o dostępności
Jesteśmy partnerem cyklu reportaży "Dostępność" w Radiu Nowy Świat, które oddają głos osobom ze szczególnymi potrzebami.
Infolinia – tutaj też dbamy o dostępność
Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7 – możesz do nas zadzwonić z każdego miejsca na świecie
Porozmawiasz z nami po angielsku, ukraińsku i oczywiście po polsku
- Interaktywny asystent głosowy na infolinii pomoże Ci załatwić większość spraw
- Zadzwoń do nas z IKO – szybciej załatwimy Twoją sprawę, bo mamy już Twoje dane. To oznacza krótszą weryfikację
- Jeśli jesteś osobą starszą, możesz liczyć na indywidualną obsługę – przełączymy Cię do wyspecjalizowanego doradcy i uwzględnimy ewentualne bariery komunikacyjne oraz cyfrowe
- Nasi konsultanci pracują w miejscach, które są wyciszone, aby zapewnić odpowiednią jakość rozmów
- Minimalizujemy odtwarzane w tle rozmowy lub inne dźwięki
- Bezpieczeństwo to nasz priorytet – jeśli wskażesz, że dzwonisz z tego powodu, szybko połączysz się ze specjalistą, który zabezpieczy Twoje pieniądze i dane