2023-01-24

Teraz klienci korporacyjni mogą zlecać przelewy bezpośrednio w systemie ERP enova365 bez logowania do iPKO biznes. Każda firma, która korzysta z serwisu transakcyjnego iPKO biznes oraz z systemu ERP enova365 może teraz znacznie uprościć czynności finansowo-księgowe.

Co daje integracja systemu ERP z bankiem?

Wybrane operacje wykonywane dotychczas w serwisie bankowym teraz mogą być zlecane poprzez system ERP – bez logowania się do banku.  Wśród najpopularniejszych operacji znajdują się m.in. zlecanie paczek przelewów, pobieranie wyciągów oraz historii transakcji. Taka automatyzacja ułatwia pracę działów finansowo-księgowych.

Główne korzyści dla firmy:

  1. Zmniejsza czas potrzebny na wykonanie operacji.
  2. Ogranicza błędy.
  3. Daje szybki dostęp do informacji o finansach firmy.

Czy to jest bezpieczne?

Wymiana komunikatów między bankiem oraz systemem ERP jest szyfrowana i odbywa się poprzez rozwiązanie webservices. Stosowana technologia jest sprawdzona, bezpieczna i funkcjonuje od wielu lat.

Jak aktywować usługę?

  • Krok 1. Skontaktuj się z nami. Zgłoś chęć połączenia iPKO biznes z enova365 przedstawicielowi banku.
  • Krok 2. Skontaktuj się z autoryzowanym dostawcą systemu enova365 w celu uruchomienia połączenia z bankiem.

Ile kosztuje integracja?

Koszt korzystania z usługi iPKO biznes Integra ERP w PKO Banku Polskim wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto.

Pamiętaj, że koszt ten nie obejmuje wynagrodzenia dla Twojego Partnera enova365. Warunki z nim ustalasz indywidualnie, bez naszego udziału.