Sprawdź, jak prosto zarządzać wypłatami masowymi w iPKO biznes.
Za pośrednictwem bankowości internetowej można składać zlecenia wypłat gotówkowych w placówkach i bankomatach PKO Banku Polskiego.
Na czym polega usługa?
Firma lub jednostka publiczna może przekazywać środki osobom indywidualnym (np. pracownikom lub odbiorcom świadczeń). Pieniądze mogą być odbierane w oddziałach (po okazaniu dokumentu tożsamości) lub bankomacie (po wpisaniu kodu SMS wysłanego na nr telefonu odbiorcy).
Jak aktywować wypłaty masowe?
Korzystanie z usługi w iPKO biznes nie wymaga podpisywania odrębnej umowy. Użytkownicy serwisu mogą przygotować i przesłać do banku zlecenia wypłat z rachunku, w ramach posiadanych uprawnień. Przesłanie pierwszego zlecenia wypłaty, uruchamia standardowy tryb świadczenia usługi, której koszt wynika z Taryfy opłat i prowizji. Zlecania wypłat w iPKO biznes można dokonać na 3 sposoby:
- bezpośrednio w serwisie, wypełniając specjalny formularz
- poprzez import z pliku .csv (format spójny z formatem obowiązującym dotychczas w aplikacji MIKRUS)
- poprzez import pliku .xml (format spójny z dotychczasowym, tworzonym w aplikacji MIKRUS i przesyłanym „wymianą plikową” w iPKO biznes do banku)
Łatwe zarządzanie
Oprócz składania zleceń wypłat masowych użytkownicy iPKO biznes mogą weryfikować na bieżąco stan realizacji przesłanych zleceń, sprawdzać ich szczegóły, a nawet anulować wcześniej zaplanowane wypłaty.
Zobacz jak to działa